Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, February 09, 2007

Tatil Bitiyor



Bu hafta bir sabah 04:00 de depremle uyandım.Ev çınçın öttü.Evlendıgımden berı bu evde ilk kez deprem yasıyorum.Çok korktum.4.7 şiddetindeymiş.Kocişş benım çığlıklarımdan uyandı.Bu sabahta Elazığda olmus.Allahım sen koru bizi!!!!!!!!!!!!!!!

Tatilimin son haftası arkadaşlarla geçti.Fotografta görünen manzaraya sahip bır mekana gittik liseden kızlarla.Yıllar ne çabuk geçiyor.Küçük küçük kızlardık kazık kadar olduk.Aramızdan biri hamile hatta :) 2 si hariç diğer hepsi şehir dışında yasıyor tatillerde olmasa görüşemeyeceğiz.

Birgün teyzeme gittim.Şehir dışından kuzenlerim gelmişti diğer teyzelerim falan cok eğlendik.

Dün 9 aylık hamile bir arkadaşımla buluştuk.Uzun süredir görememiştim.11 kilo almıs hiçbir yeride şişmemiş bende öyle olurum umarım.

Kardeşimin evlilik hazırlıkları hızlandı.Üzülüyorum galiba evleneceği için.Yaşı çok küçük 21!!!İnsanın fikirleri çok değişiyor büyüdükçe erken evlendiği için seçtiği hayattan pişman olur diye korkuyorum.Umarım yanılırım.

4 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Allah korusun hepimizi, inşallah bir daha o korkuyu yaşamazsınız...
Bende evleniyorum, ablam evli ..Sanki sen benim ablamışsın gibi geldi yazdığın yazı ile :)

Friday, February 09, 2007 1:43:00 PM  
Blogger Serra said...

Allah korusun ya, deprem fln insan cok korkuo.. bi de uzakta oLunca inSan yakinLari icin daha cok endi$eLenio.
in$ cnm hepimiz hamiLe kaLdiimizda az kiLo aLiriz. ;p
Bu arada karde$in icin hayirLisi oLsun. Benim ya$itim kendiSi. nasiL cesaret etti ya, onumde rahat 5-10 sene varmi$ gibi geLiodu da bana :)

~Serra

Friday, February 09, 2007 9:05:00 PM  
Blogger nilly said...

Gecmis olsun, senden ogrendim depremi.

Benide arkadaslarimin hepsi birer birer evlendi gitti, cocuk buyutuyorlar simdi. Bazen kendimi cok tuhafhissediyorum o yuzden. Kardesin icin hayirlisi neyse o olsun.

Saturday, February 10, 2007 8:49:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

GAMZELİ ablalık zor iş
serra umarım hayırlı olur
nilly sagol canım.

Wednesday, February 21, 2007 4:55:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!