Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, January 27, 2007

YARIYIL

image hosting file Bugün karneleri verdik.Benim sınıftan 7 takdır 6 teşekkür var.34 kişiler!!!!Çok çalışkan değiller yani.TATİLLLLLLLLLLL GEEEEEEEEEELDİİİ!!!Çok mutluyum.Okuldan sonra Ceydiye gittim.Pasta götürdüm ona yedik aldık kiloları.Sonra Kocişşle bulustum yemek yedik dısarıda.
3-4 gün önce yeni ev yaptıran arkadaslarımıza gittik.Projelerını Kocişş çizmişti.Ev çok büyük çok güzel havuzlu.Fakat semti kötü ama güzel bir manzaraya sahip.Ev sahibesi benim mutfagı cok beğenmişti aynı renk yaptırmıs.Allah bizede öyle müstakil ,havuzlu,deniz manzaralı villalar nasip eder inşallah :)

8 Comments:

Blogger acicikolata said...

amin!
gayriihtiyari

Sunday, January 28, 2007 6:58:00 PM  
Blogger ciceklibahce said...

İyi tatiller:)) Bol bol dinlen gez!!
Bana mailin gelmemiş seni kaydetmek isterim:) İstersen tekrar dene.
ebidebi@yahoo.com

Sunday, January 28, 2007 7:49:00 PM  
Blogger Age35 said...

Aminnnn ve de iyi tatiller...=))

Sunday, January 28, 2007 9:55:00 PM  
Blogger Serra said...

in$aLLah canim, daha guseL evLer senin oLsun.. ;)
arkada$inizin evi de hayirLi oLsun, guLe guLe otururLar in$.

~Serra

Sunday, January 28, 2007 11:05:00 PM  
Blogger nilly said...

Oooh, ne kadar basarili bir sinifin varmis. Demek ki ogretmenleri cok iyi. Iyi tatiller sana.

Monday, January 29, 2007 1:32:00 AM  
Blogger starbug said...

ben de, ben de istiyorum ole bi ev!! kocamadan kavusuruz umarım :)
olmassa da ztn o evi temizlemek zor olurdu deriz :Pp
iyi tatiller aquacım, ben de mi ogretmen olsam diye dusunuyodum son zmnlarda, imrendim sna simdi =))

Thursday, February 01, 2007 9:33:00 AM  
Blogger Noni said...

2 hafta tatilin tadını çıkart bizim yerimize de :)İnşallah hayallerindeki eve de sahip olursun...

Thursday, February 01, 2007 4:54:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

umarım hepimizin duaları dilekleri kabul olur.
çiçekli bahce mail gönderdim hatalı dedı.bırdaha deneyecegım
starbugcım iyi yanıda var kotu yanıda ıyı dusun

Monday, February 05, 2007 10:19:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!