Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, February 05, 2007

İZMİRE GİTTİMGELDİM




Tatile girdik ben pazar günü annem-babamla İzmire gittim.Kocişş burda kaldı.O cumartesi Migrosda SILA dizisinde oynayan KARTAL BALABANı gördüm.Bizim buralara ünlüler yazın gelir kısın ne ısı var burda anlayamadım.Ev alısverısı yapıyor gıbıydı yazlıgı falan varsa bılemem tabıı.Kız arkadasıda cok hos bır bayandı.

İzmirden cuma aksam döndük.Çok eglendım.Halamlar kuzenlerle hasret gıderdık.Bolbol alısverıs yaptıgımı soylemeye gerek yok degıl mı?Kendı aldıklarım ıcınde en cok Nine Westten aldıgım ayakkabıya bayıldım.Kahverengi olanı aldım çünkü benim numaramda sadece kahverengi kalmıstı.Netten siyahını alacagım galıba kendımı tutamıyorum. :)Bunlardan bızım blog kızlarından bırının sıtesınde de gormustum ona hedıye gelmıstı kımdı onu unuttum sımdı .
İzmirde arkadaslarımla görüşemedim bu sefer.Tatil olunca öğretmen olanlar tatile cıkmıslar.Üniversitede ki ev arkadasımlada görüşemedim.Çünkü ne yazıkki bosanıyor ve memleketıne dönmüş.Onun için artık üzülmüyorum çünkü o kadar acı sıkıntı çekti ki bitsin kurtulsun artık dıyorum.Çok daha iyi birine layık umarım en yakın sürede bulur.
Bu cumartesi liseden kızlarla görüştüm.Hepsi başkabaşka yerlerde ingilizce öğretmenliği yapıyorlar.Sadece yaz ve sömestir tatillerinde görüşebiliyoruz.Onları cok seviyorum ve özlüyorum.Hayalim hepimizin burda yasaması.Kocaları cekıstırdık aramızda tek bekar var onada bır ayarlama yapalım dedik olmadı ne yazıkkı kaderkısmet ısı bunlar valla.
Annem teyzelerim Denizliye kaplıca tatiline gittiler haftasonu için.Dün aksam döndüler cok hoslarına gıtmıs.
Kardesim baharda evlenıcek.Elbıse aradım İzmirde bulamadım.Çok sıkıcı bır durum.Model önerileriniz varsa bekliyorum.
Kocişşle cok özlemişiz birbirimizi.Kısa ayrılıklar iyi geliyor insanlara bazen.

9 Comments:

Blogger Noni said...

Hoşgeldinnn :)

Güzel bir hafta diliyorum...

Bir de sormak istediğim birşey var elbise için ne tarz birşey arıyorsun hazır mı alıcaksın yoksa diktirtecek misin?

Monday, February 05, 2007 1:07:00 PM  
Blogger Serra said...

ayy ho$geLdin cnm.
guLe guLe kuLLan cicini.
merak etmi$tim seni sayfani yeniLemeince.

~Serra

Monday, February 05, 2007 10:41:00 PM  
Blogger Blog Sahibesi said...

Aquacım güle güle giy ayakkabılarını çok güzel. Şansına izmirde hava çok soğuk değildi. bol bol gezmişsiniz sizde. Elbise için genelde Alsancak Gül sokakta abiye kıyafetler satan dükkanlar var. Yolun buraya düşerse aklında olsun cnm.

Tuesday, February 06, 2007 12:02:00 PM  
Blogger eho said...

hoşgeldin izmire dicem ama dönmüşsün bile evine:)

Tuesday, February 06, 2007 3:53:00 PM  
Blogger nilly said...

Yuksek topuklularla rahat etme dersi istiyorum lutfen. Daha ayagima denerken yoruyor, siz nasil yuruyorsunuz? Benimde canim cok cekiyo ama beceremiyorum yaaa :(

Wednesday, February 07, 2007 10:07:00 AM  
Blogger Gamzeli said...

bana da uğrasaydınız :) bende izmir'deyim...Hatta izmir'liyim...

Wednesday, February 07, 2007 12:53:00 PM  
Blogger SELIN said...

BIZDE IKI SENEDIR TURKIYEYE GIDEMIYORUZ AMERIKADA YASIYORUZ ARKADASLARIMI AILEMI VATANIMI OKADAR OZLEDIMKI filiz

Thursday, February 08, 2007 1:20:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

noni;karar veremedim
serra;hoşbulduk
nuray;ok
eho;:)
nilly; inan bunlar çok rahatlar
gamzeli; keşke
selin; zor oluyordur nasıl dayanıyorsun gercekten?

Friday, February 09, 2007 9:51:00 AM  
Blogger Bocuruk said...

Elbise için bir mağaza önerim olacak. "Kamil Spazio" eminim bulacaksın. Aslında İzmir de birçok yerde şubeleri var ama belki de dikkatini çekmemiştir. Şimdiden mutluluklar kardeşine. Darısı benimkilerin başına :)

Sevgilerimle...

Tuesday, February 13, 2007 3:35:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!