Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, January 18, 2007

AŞK VE ÖLÜM



Bu şarkıya taktım bu aralar.http://asliknrc.blogspot.com/2006_08_01_asliknrc_archive.html Aslı'nın sitesinde karsılastım en son.THE NOTEBOOK filmindeymiş.Youtube da filmin videolarını izledim.Ne kadar çok öpüşme sahnesi var filmde.Zaten sonunda 2 basrol oyuncusu gercek hayatlarında da sevgılı olmuslar. :) Buramburam aşk kokan bir filme benziyor tam benlik :)))))) Buaralar bana bişeyler olddu zaten gezegenlerdenmidir nedir aşkaşkaşk haldeyim Kocişşe 50000.... kez aşık oldum :=)

Aradım bu filmi izleyeyim diye bulamadım. İnternettede hep tükenmiş.Yarıyıl tatilinde İzmire gidicem umarım orada bulurum.
Dün gece Blondynin dedesi öldü.(daha önce Blondyden bahsetmıstım o benım ne senle ne de sensız formatında kı cocukluk arkadasım)Çok üzüldüm.Bekleniyordu artık ben bile hissetmiştim öleceğini ama insan yinede üzülüyor.79 bence ölmek için erken bir yaş kim ne derse desin!!!!!!!

3 Comments:

Blogger Serra said...

canim benim The Notebook`u kesinLikLe izLemeLisin!! Benim hayatta en cok sevdigim fiLm bu biLio musun.. Blogger profiLe`imda da var ztn.
Insan The Notebook`u izLeince deLi gibi a$ik oLmak iStio. :) Bu arada evt Ryan Gosling`le Rachel McAdams sevgiLiydiLer. Ama ayriLdiLar.. benCe birbirLerine cok yaki$ioLardi. KimbiLir, beLki iLerde yine birLe$irLer.. fiLm siraSinda ve hemen sonrasinda sevgiLi oLmadiLar biLio musun, daha Sonna oLmu$Lar. :)
KesinLikLe izLe en kiSa zamanda fiLmi. Bu arada ben netten indirmi$tim cok onceden. Limewire die bi program var, beLki biLirsin.. Ordan yukLiebiLirsin canim. Iyi seyirLer.. ;)
He bu arada $arkiya Laf yok tabii ki, Maroon 5`in en super $arkiSi bence. ;)

~Serra

p.S. bLondy`nin ba$i saoLsun. Mekani cennet oLsun dedeSinin..

Friday, January 19, 2007 12:03:00 AM  
Blogger limonagaci said...

bende dvdsi var ve süper bir filmdir bu :) ibret verici diyebilirim bir de ağız açık izlettiren cinsten :)
D&R larda satılıyor dvdsi şiddetle tavsiye ederim

Sunday, January 21, 2007 3:08:00 AM  
Blogger nilly said...

Ben bu filmin kitabini okumustum ilk. Okurken keske filmini yapsalar demistim ve yaptilar. Filmide seyrettim. Ama nedene kitaptan daha ck keyif almis oldugumu farkettim. Genelde kitabini okudugum filmlerde boyle hissediyorum.

Monday, January 29, 2007 1:31:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!