Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, February 21, 2007

BLOG YILDÖNÜMÜ (1)

~~DENİZBAHÇESİ~~ BİR YAŞINDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dün blogumun doğumgünüydü.Nasıl geçti 1 yıl hiç anlamadım.Hepinizle tanıştım,pişman değilim ;) seviyorum sizleri!!!


Uzun süredir yoğunluktan yazamadım.SEVGİLİLER GÜNÜMÜZ güzel geçti.Kocişş bana orkide yaptırmış.Buraların en güzel otelinede akşam yemeğine gittik ooooo daha ne isteyeyim süper geçti.Birde çoooooooooooooooooooooooookkk beğendiğim harika bir hediye almış canımcım tria kolye, sagolsun mutlu etti beni.Benim aldıgım hediyeyi de begendi Allahaşükür :)

Arkaarkaya misafirler ağırladım.Dahada bırsürü ağırlamam gereken kişi var.Dün gelenler ne yazıkki beyaz koltugumun sabıt kısmını lekelemısler cok üzüldüm.Çıkan yerleri yıkanınca çıkıyor ama sabit yerleri silmek gerekiyor.Islak mendiller leke çıkarmada başarılılar.Aranızda beyaz halı ,beyaz koltuktan leke çıkarma yöntemleri bilenler varsa paylaşsınlar lütfen.

Arkadaşımız M.nin bebeği olmustu onlarada gittik bu hafta cok tatlı aynı annesi.

Ceydi vasıtasıyla tanıştığım F.bizim okula atandı bu dönem.Böylelikle 5 yıldır elimde bulundurduğum ''okuldaki en genç öğretmen'' ünvanını kaybettim,zira kendisi benden 1 yaş küçük :) Umarım iyi anlaşırız.


12 Comments:

Blogger elma said...

Biz de seni seviyoruuuzzz...Iyi ki blogun varmis Aqua, iyi ki tanismisiz.
Orkideler suppeer, esini kutlarim, gercekten cok romantik bir gece olmus, 14 subata yakisir hersey tastamam haziredilmis:) eh kutlanacaksa boyle kutlansin bari:)
Beyaz koltuk konusunda ben de cok cekmistim tasinma durumlarinda, ama bizim icin oxiaction yeterli olmustu. tabi bolca kol kuvveti gerekiyor. insallah cikarabilirsin.

Wednesday, February 21, 2007 10:04:00 PM  
Blogger ciceklibahce said...

1. yılın kutlu olsun:)) Orkideler çok hoş gerçekten!

Thursday, February 22, 2007 5:30:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

elmacım,oxiyi deneyeyım sagol
çiçekli bahçe, tesekkur ederım seker,
asortık; bılmıyorum

Thursday, February 22, 2007 11:21:00 PM  
Blogger Serra said...

hayirli olsuun, daha niCe seneLere ın$aLLah! ;)
sefkiLiLer gununun guseL geCmesine sefindim, ona da ma$aLLah.. ;)

~Serra

Friday, February 23, 2007 1:01:00 AM  
Blogger Ayçiçeği said...

Nice yıllara daha :))
Bence de oxiactionı dene. Bir de onun özel lekeler için spreyi var, çok iyi.

Friday, February 23, 2007 7:59:00 AM  
Blogger YAGMUR said...

1. yili kutlu olsun daha nice yazilara, ahhh en sevdigim cicek yaa orkide sunum da cok guzel olmus

Friday, February 23, 2007 2:58:00 PM  
Blogger Gamzeli said...

ne güzel bir yıl çabuk geçmişşşş, inşallah çok yıl daha paylaşırız seninle...Bizde seni seviyoruzzzzzzzzz...

Saturday, February 24, 2007 10:33:00 AM  
Blogger Bocuruk said...

1. yılın kutlu olsun ve nice yıllara. Biz de seni okumayı seviyoruz, pişman değiliz :)

Saturday, February 24, 2007 12:28:00 PM  
Blogger Noni said...

MUTLU YILLAR!!!!!!!!!

Darisi da bizim basimiza :))

Saturday, February 24, 2007 3:31:00 PM  
Blogger Noni said...

Yorumum kayboldu sanirim :(

Saturday, February 24, 2007 3:37:00 PM  
Blogger nilly said...

Orkideler cok gzel gorunuyorlar. Blog dogumgunun kutlu olsun :)

Sunday, February 25, 2007 6:50:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

çooooookkkk teşekkürler şekerler :)

Monday, February 26, 2007 3:32:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!