Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, January 22, 2007

PAZAR GEZİSİ





Pazar günü 6 kişi pikniğe gittik.11:00 de piknik yerindeydik ve bizden başka kimse yoktu koyda.Gittigimiz yer yazın denıze gırılebılen kısın piknik yapılabılen parayla girilen bir koy.Sahilde köşkler var onların en güneş görenine oturduk mangal yaptık.Ben sabah erken kalkıp mantarlı bır salata yapmıstım.İskele resmindeki ayaklar ve el Kocişşe ait balık tutmaya çalışıyor :) İskele cok eskıydı cok sallanıyordu.Gurubumuzda Kocişş hariç herkes öğretmendi.Biri benim çocukluk arkadasım Ceydi idi.Yemekten sonra biz 3 bayan ögretmen salıncaklarda sallandık cok eglencelıydı öğrencıler bızı böyle görseler bılmıyorum ne düşünürlerdi.Piknikten sonra sehrin taaaaaaaaaaaa ... öbür ucundakı bowling salonuna gittik.Ben kızların 1.si oldum.Ama bundan süper oynadıgım sonucu cıkmasın yıllardır oynamama ragmen hala dısarı atabılen bır ınsanım.Zaten puanım 100 du dersem anlarsınız basarı sevıyemı :)) Oyundan sonra oradakı sahılde gezınırken liseden sınıf arkadasımız Volkiyi gördük.Viyanaya yerlesmıs evlenmıstı. 8-9 senedır görmuyordum kendısını.Nasıl yaslanmısmıyız dedık: Kocalarınızda var sımdı ama yooo fıstık gibisiniz dedi :)
Aksam öyle cok yorulmusumki Buzda Dansı izlerken uyuyakalmısım.





5 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Bana yazdığın son yoruma cevap yazdım bakmak istersen :)

Monday, January 22, 2007 2:21:00 PM  
Blogger Serra said...

pazar gununuz baya bi keyifLi gecmi$ ne guseLL. :) egLenmenize sevindim. Bowling icin de ayriCa tebrik ediorum. ;) ya ben bi iyi, bi kotuyum bowLingte annamadim gitti. En son bu yaz tovbe ettim bi daha oynamicam dedim, bakaLim ne zamana kadar dayanicam. ;p
Ho$cakaL..

~Serra

Monday, January 22, 2007 2:57:00 PM  
Blogger Blog Sahibesi said...

Böyle güzel bir havada piknik yapmayalı o kadar uzun zaman olmuş ki :) Canım çekti benimde hemen sevdiğimle bir piknik ayarlıyım bende.

Monday, January 22, 2007 3:40:00 PM  
Blogger YAGMUR said...

bu buz gibi havada bu piknik sohbeti ve bu manzara cok guzel oldu saol icim isindi tekrar kis aylarini sevmedigim aklima geldi:))

Tuesday, January 23, 2007 1:15:00 AM  
Blogger ciceklibahce said...

Ne kadar güzel bir yermiş piknik yapmak için benimde aklım kaldı:)

Wednesday, January 24, 2007 12:06:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!