Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, May 26, 2006

AŞKIN ÖMRÜ KAÇ YIL?

Kocişşle tanışalı bu mayısta 3 yıl oldu.İkimiz de değiştik,büyüdük,hatta olgunlastık bıle bu 3 yıl içinde!Ne kavgalar ettik,ne sevinçler ve deneyimler (!) yaşadık!!!!!! Aşk bitiyor mu artıyor mu derseniz bizim ki yükselişte ! Ama ben paranoyak olmaya aday bır ınsan olarak ''aşkın süresi var mı,azalır mı eskisi gibi olmaz mı...? '' tipinde soruları kafamda dolastırıyorum.
Gelecek ay 1.evlilik yıldönümümüz var.Gizli planlarım devam ediyor sizde kendi evlilik ya da ilişki yıldönümlerinizden bahseder,öneriler verirseniz sevinirim.

Aşşşşkkkk öyle bir büyü ki öyle bir büyü ki anlayamazsıııınnnnn,ağğğhhh ağğğ ahh,... :))

11 Comments:

Blogger hayal said...

Aşkın ömrü üç yıl. Ama sevgi ve saygı ölümsüz inan bana.
Hem herkes aşk üç yıl sonra ölüyor diye üzülüyor, ben ise aşkın zamanla yerini bıraktığı şeyi de çok seviyorum

Saturday, May 27, 2006 6:54:00 AM  
Blogger Sunthing Special said...

Aquacan,mutluluğunuz daim olsun öncelikle :)Template'lara bakarken şunu gördüm(http://blogger-templates.blogspot.com/2006/05/nautica.html)senin bloga çok yakışır bence,ööle yazıyım dedim sana,içimden geldi.Bu arada ev bulduk,tuttuk sonunda ihih:)

Saturday, May 27, 2006 12:57:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Aşkın ömrü sürdürebildiğin kadardır..Hiç olmadığını sandığın bir zamanda ya da kaybettim yerini başka birşey aldı dediğin bir zamanda da karşına çıkabilir..
Bence kocanı hala evlendiğin günkü gibi görüyorsan aşıksın..Yani 20 kilo alsa da , saçı dökülse de sen hala onu ilk gördüğün gibi görüyorsan aşıksın..AŞK HORTLAYAN BİR ŞEYDİR..SAKIN UYUMASINA İZİN VERME :)) Ara sıra koyboldu sanırsın ama kaybolmazzzzzzzz.

Monday, May 29, 2006 10:52:00 AM  
Blogger tipitip said...

Aqua'cım, benden pek iyi bir haber çıkmıycak bu konuda maalesef, bence aşk ölümsüz değil. Ama umarım yanılıyorumdur ve seninki bir ömür sürer...Evlilik yıldönümünü şimdiden kutluyorum, aşıksan ne yapsan hoş olacaktır, hic sıkma kendini. Sana unutulmaz bir yıldönümü diliyorum ;)
Tekrar mutluluklar

Monday, May 29, 2006 11:25:00 AM  
Blogger filliboya said...

Aşk bence evlilikle değil ama çocukla kabuk değiştiren birşey.Bambaşka bir boyuta taşınıyor.Asıl aşkın imtihanı bu bence. Evlilik yıldönümünüzü şimdiden kutluyorum, size de birsürü çocuk diliyorum:)

Tuesday, May 30, 2006 10:54:00 AM  
Blogger Age35 said...

Öncelikle daha nice yıllar dileğiyle...Filli boyaya katılıyorum.Aşkı sınamanın en iyi yolu bence çocuk sahibi olmak ve tarafların hal ve hareketlerine göre aşkın ömrü kaç yıl anlamak..bu arada öneri olarak.Biz ilk senemizde 5 yıldızlı bir otelde yemek yiyip orada kalmışdık eşimin süprizi olarak çok güzel geçmişdi.Belki sende böyle bir süpriz yapabilirsin .Tabi eşinden beklemeyeceksen bir program!!

Tuesday, May 30, 2006 10:42:00 PM  
Blogger ah benim yarim, aklım said...

efenim; annemle babam 25 yıllık evliler ve hala yalnız kaldıklarında birbirlerine aşk sözcükleri fısıldıyorlar. yaniiiiii.

hamiş: aşkın ömrü yoookkk

Wednesday, May 31, 2006 9:47:00 AM  
Blogger kedi said...

Bence aşkın ömrü evlendikten sonra 3 yıldır,sonra yerine köklü bir sevgi ve kalıcı bir saygı geliyor ki bence asıl güzel olanıda bu aquam.

Hele aşkınızın meyveleri çocuk-lar olunca öff ki öff işte mutluluk bu diyorsunuz,ikinizin ürünü,gurur kaynağınız,yoğurup istediğiniz gibi şekillendirebileceğiniz enn güsell hamur.

Çocuksuzken biz napıyormuşuz diye soruyorsunuz,onun her hali,her hareketiyle mutlu olup,birbirinize anlatıp,maymunluklarını göstermek için sabırsızlanıyorsunuz,eski günlerinizi düşünüp "iyiki evlenmiiz"diyorsunuz.......

Kocana her baktığında,onun dışındaki herşeyin anlamsız,sahte,yalan ,geçici olduğunu düşünüyor,hayatı onla paylaşmak,herşeyi anlatmak için onu bekliyorsun,en iyi dostum kocamdır diyorsun,herzaman ona hayran oluyorsun........

İşte AŞK bu be aquam.
AŞK bu!!!!!!

Thursday, June 01, 2006 10:03:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

hayal;bilmem gorecegız sunthıng;thanks,sizinkide daım olsuun,ev degıl aşşk yuvası ;))
asortikk; :))
tipitip; :(

filliboya-age35; zaten ürkütüyor cocuk benı bı de sız böyle deyınce ya..
0532;benımkılerde öyle sanslı cocuklarız bız be... :)
biyonikk; benim de Kocişş kankidir hatta ben arkadaslarını bıle kıskanırım manyaklık bende

Saturday, June 03, 2006 12:07:00 AM  
Blogger ERDIL said...

Ask ki sordunuz ? O tek kisiliktir.
O size ait bir identitettir.Paylasmaya kalkitiginiz zaman onun bütünlügü bozulur ona da sevgi deriz.Iki kisiliktir o.Eger tek bir vucut,tek bir düsünce oldugunuz zaman bir anlik onu tekrar görebilirsiniz.Yasiyabilirsiniz.Yanliz bir an, ancak anilarda harirlanir o anlar.Aramaya kalkarsaniz elinize gecen sevgiyi kaybedersiniz.
Bu anlatim sadece bir yorum dan ileri gidemez.Özü her zaman sizde dir.

Saygilar.

Friday, June 16, 2006 11:45:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

ayn; ziyaretın için sagol

Saturday, June 17, 2006 12:08:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!