Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, April 25, 2006

WEEKEND

Kocişş yine iş için Bodruma gitti gecen cuma.Dün aksam geldi. O yokken arkadaslarla gezdım bolbol.Ama yıne de özledim onu...!
23 Nisan kutlamasında sunucu oldugum için pazar günüm yorucu gecti.Müdür bey ve diğer arkadaslar tebrik ettiler programın sonunda. :) Aksam da yerel tv kanallarında cıktım,meşhur oldum rahatladım :))) Pazar günü tek basıma ''Vahşi Doğa '' adlı çizgi filme gittim.Çok begendım.Severim ben çizgi filmlerı hep gıderım de.Sonra annem ve babamla dısarıda yemek yedik.Aksam onlarda kaldım.
Dün kuafördeydik annemle.Kaportayı düzelttik,paraları bayıldık geldik.
Çookk bunaldım.Tatile ihtiyacım var hem de çok!Gitmelıyım buralardan birkac gunlugunede olsa....
Haftasonu hem kuzenimin eşinin hem de yakın bir arkadaşımın bebekleri oldu.Kuzenimin ki kız,zaten 5 yasında bır ogulları vardı.Çok şanslılar!Arkadaşımın ki de erkek oldu!!! Arkadaşım benden 2 hafta sonra evl endi Myspace layoutsve ilk gece de bu işi başararak hemen hamile kaldı ve şimdi o bir anne!!! Kendileri istedi böyle olmasını, olduda. Onlarda şanslı valla :) Ben pek düşenemiyorum böyle şeyleri ne zaman büyüyecem ben yaaa :) .
Myspace layouts Her ikiside sezeryanla doğurdular.Umarım benım de öyle olur.Normal doğum beni çok korkutuyor.( tırsık bir tip oldugumu daha önce belirtmiştim )
Kuzenimin bebeği benim gittiğim spor merkezinin özel hastanesinde oldu.Cumartesi sabahı spora gittiğim de bebiş dogalı daha 1 saat olmustu.Ben de cıktım yukarı ve bebişi gördüm.Çookk şeker bir kızdı.Arkadaşimla da telefon da görüştük.Onunkine de gidecegim yakında.Umarım bizim de hazır olup istediğimiz zaman sağlıklı bir bebeğimiz olur.(Ben kız istiyorum :) ama tabii ilk önce sağlıklı olması önemli)






9 Comments:

Blogger EvA yasam mektuplarim said...

cocuk istemek veya ona karar vermek gercekten zor.
bence normal dogumdan korkmamalisin, baskasinin mudahale etmesinin komplikasyonlari cok daha fazladir. doga bu isi coook kolay halleder eminim (bunlari bir bilim insani olarak soyluyorum) ayrica bende kuafore gitmek istiyorum sirf degisiklik olsun diye.

Tuesday, April 25, 2006 6:17:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

eva; haklı olabılırsın ama ben cok korkagımdır.ayrıca bıraz garıp gelebılır ama elıme gecen yıl atılan dıkıslerin sızısı,izi 1 yılda ancak gecıyorlar normal dogumdakıler nasıl ıyılesiyordur kımbılır o da kasıyor bıraz ;P hosgeldın ayrıca!

Tuesday, April 25, 2006 11:41:00 PM  
Blogger elma said...

yaaa ne korkusu:)!!! ben bogum yapacagim sabah fildir fildir geziyodum, alisveristeydiim:) 15 dakikada sezeryanla geldi yavru, benhooop hemen yaninda...tirsma, sadece iste, sen hazir ol, gerisi halledilebilir:)

Wednesday, April 26, 2006 12:16:00 AM  
Blogger elma said...

bogum yazmisim yalniz:)

Wednesday, April 26, 2006 12:17:00 AM  
Blogger uzay said...

herseyin hayırlısı..bakalım ogün geldiğinde düşüncelerin nasıl olacak..denilene göre hersey bir andaa hopp diye tepeteklak oluyormus:) bende bugün gittim kuaföre nası iyi geldi :)

Wednesday, April 26, 2006 12:47:00 AM  
Blogger Age35 said...

İnşallah gönlüne göre olur herşey .Bende sezeryanla doğum yaptım.Çoook kolayy.Tabi normal doğum daha kolay diyenlerde var.Sonuçda sezeryan ağır bir ameliyat.Narkoz felann.Bir de çocuğun doğduğu anı görememek kötü =(

Wednesday, April 26, 2006 9:56:00 PM  
Blogger kedi said...

inşallah aquacım,herşey gönlünce olur,vee ilk önce bir kızın oluur.
tabii hayırlısıyla ve sağlıklarla.

Bu arada Elma Şekeri,elmasını doğumla değil,boğumla dünyaya getirdiği için elma o kadar şekerrr demekkiiii.
ehi ehi ehi

Wednesday, April 26, 2006 10:25:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

elmasekerı; işallah bende senın kadar rahat olurum.nerde dogurdun,Türkiyede mi ?
uzay; işte benıde o tepetaklaklık korkutuyor.evlenelı 10 ay oldu ona bıle ancak alışıyorum!


age35; ben epidural mı ne dıyolar ondan yaptırıp sezeryan olurken uyanık olup cocugu gormek ıstıyorum.2 kuzenım öyle dogurdular ama bazılarıda cok heyecan yapıyormus canlıcanlı kesılıyorum falan dıye dusunuyorlarmıs bılmem ne olur!bana da sezeryan daha kolaydır gıbı gelıyor,haklısın.
biyonikk; Kocişşin anneannesi mavi gözlüydü.Acaba benimde senın gıbı mavı gözlü bir kızım olur mu? :)

Wednesday, April 26, 2006 10:38:00 PM  
Blogger elma said...

evet eveett:) alanyada baskent hastanesinde dunyaya gozlerini acmistir elma bey hazretlerii:)

Thursday, April 27, 2006 12:16:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!