Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, April 19, 2006

NEŞEEEEYLE DOLUYOOR İNSAN (!)

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlamasına müdür bey sunucu olarak beni sectı.Pek memnun değilim , kasıcı bir durum!!!! Prova da bile öldüm yorgunluktan!!! Bizim okulda böyle işleri kimse almak istemez.Gençlere kakalamaya çalışırlar.Bu sefer müdürümü kırmayayım dedim bakalım!!!Müdürümüz bu sene geldi.Adaletli bir insana benziyor.Sürtüşmemeye çalısıyorum.
Bu aralar yapılacak o kadar cok iş var ki... cok yogunum cok!! cok yoruluyorum aynı zamanda ve yapılcak seyler hıc bıtmıyor!!! Şu yaz tatılı bir gelse!!!!!!
İstanbula J-Lo geliyomus heralde.Bir yolunu bulsam da ucup gidiversem.Çok severim kendılerını cok :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

iyi sunabildinmi merak ettim,

www.mukremin.net

Wednesday, May 10, 2006 11:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!