Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, March 10, 2006

THANKSGODITSFRIDAY

Bir hafta daha bitti.5 iş günü herzamanki gibi ''hocaammm lakap takıyooorrr bana !!!,silgimi aldı örrtmenim, yaa arkadan tekme atıyoorrr,bana şişko dedi bana dörtgöz dediy...etc 'le gecti gitti.Tabii arada azıcık da ingilizce öğrettim ne kadar aldılarsa artık.Mesleğimi seviyorum.Ama bazen neden daha az sinirlenilerek yapılcak bir meslek secmedim diye üzülüyorum.Sınıflar kalabalık.Okuldan cıkınca ASLA gürültülü ortamlarda bulunmak istemiyorum.Çocugum olunca ne yapıcam bılmıyorum.Sevince katlanıyorsundur herhalde !!??!!
Yarın görümceciğimin yasadıgı buraya yakın baska bır diyara kayınvaldemlerle falan gidiyoruz.Görümcem anlayıslı,modern,seker biridir.Aksam gidicegiz o yüzden gündüz spora falanfilan bırsuru yere gıdıcegım.
Okulumuza genc bır brans öğretmeni geldi.Benım okulum merkez oldugundan yas ortalaması oldukca yüksek bır okul.4 yıldır kendımden oldukca buyuklerle yasıyorum en küçük benim.İlginç bir deneyim :) Üniversiteyi bu yöndende cok özlüyorum.Heryer genc cıvılcıvıl ne güzel günlerdi aahahh!!!
Bizim bilgisayarın tedavisi sürdüğü için uzzuunn uuzzuunn yazamıyorum.Tez zaman da gelcek umarım.Baska bılgısayarlarda yazmak zor oluyor rahat yazamıyorum.

3 Comments:

Blogger Berna said...

cok zor isin yaw, disaridan sevmesi kolayda cocuklari ; gun boyu senin gibi ugrasmak bayyagi zor. allah yardin olsun:)
opuyorum, bysss

Saturday, March 11, 2006 5:57:00 AM  
Blogger Sunthing Special said...

Zaten bu şehrin yaş ortalaması da yüksek. Her yerde 50 yaş üstü emekli ingiliz amcalar teyzeler,püff...

Saturday, March 11, 2006 10:03:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

AGE35 bende anadolu liselerinden birine gecmeyi çok istiyorum ama zor.Sen özel okuldasın galiba?
BERNA Gercekten bazen cok yıpratıcı ama gelip seni öpmek istediklerinde,sana çicek getirdiklerinde,...etc mutlu oluyor insan ufaklıklarla!!!
SUNTHING Haklısın aslında ama köy okullarının kadroları oldukca genc oluyor yanı merkezde calışmakla hem sanslıyım hem de şanssız!!!

Saturday, March 11, 2006 2:39:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!