Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, December 10, 2007

YORGUNUM

ÇOK YOĞUNUM YAAA


DAYANAMAYACAGIM GALIBA BU YOGUNLUGA COK YORULUYORUM.
2 GÜZEL HABER ALDIM BU ARALAR. 1) F.VE H.NİN BEBİŞİ OLUCAK :) 2) ÜNİVERSİTE KANKİMİN UZATMALI SEVGİLİSİ SONUNDA TEKTAŞI ALMIS TEKLİFİ YAPMIŞŞŞŞŞ HALA ŞOKTAYIM VE Ö.İÇİN ÇOK MUTLUYUM.ONLARLA EN SON ENRİQUE KONSERİNE GİTMİŞTİK ORDA BAHSETMIS OLABILIRIM.


GECEN SENE BURALARA KIŞ HIC UGRAMAMISTI.SICAKTAN BIKMISTIK.BU SENE BOLBOL YAGMUR YAGIYOR HAVA SOGUK MUTLUYUM YANI YAZIN COKM SICAK CEKTIK BURLARDA.


ANNEMIN GENC DENEBILCEK YASTA BIR ARKADASI VEFAT ETTI.O KADAR COK ÜZÜLDÜM Kİ COK GENCTI ALLAH RAHMET EYLESIN.


BUGUN O. VE K. İLE BERABERDİK.BEBEKLERİNİN OLMASINA 1,5 AY VAR .4GÖZLE BEKLİYORUZ NAZ I :)


KIŞ GELDİ BENIM BOYUN DÜZLEŞMESİ AĞRILARI YİNE BAŞLADI.OFFFOFF .SICAK HAVUZ+MASAJA İHTİYACIM VAR :(
28 KASIMDA KOCİŞŞİMİN DOĞUM GÜNÜ VARDI ONU BİLE YAZAMADIM BU SENE.BU HASTA BJK Lİ KOCİŞŞİME YAPTIRDIGIM PASTA!! ÇOK BEĞENDİ.31 OLDU YAŞI.TANIŞTIĞIMIZDA 27 Dİ.HEY GİDİ YILLAR HEYYYY :)UMARIM ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK UZUN YILLAR SAĞLIKLI MUTLU HUZURLU SEVDIKLERIMIZLE BERABER YAŞARIZ.



6 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Ben de kutluyorum eşinin yeni yaşını..Uzun ve mutlu seneler her ikinize de birlikte ..

Tuesday, December 11, 2007 10:53:00 PM  
Blogger kedi said...

Eşinin yaşını kutlarım.Akrep oluyor sanırsam:?

Thursday, December 13, 2007 11:40:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

amin asortıkcım
yay bıyo.astrolojı cok ıyı anlastıgımızı soyler aslan-yay

Thursday, December 13, 2007 5:51:00 PM  
Blogger aquamarine said...

doğum günü kutlu olsun eşinin nice mutlu yaşlar geçirirsiniz inş.birlikte..

Thursday, December 13, 2007 9:00:00 PM  
Blogger nilly said...

Hem guzel, hem uzucu havadisler vermissin. Tebrkler, basiniz saolun ve iyi ki dogmusss diye karsilik vererek mutlu bayramlar diliyorum.

Wednesday, December 19, 2007 12:44:00 PM  
Blogger CaDı said...

canım eşine seninle birlikte upuzuuun ve musmutluuu bir ömür dilerim!! Bu arada hayırlı bayramlaarrr...

Wednesday, December 19, 2007 1:05:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!