Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, September 12, 2007

ÖZLEDİM SİZLERİ ŞEKERLER

RESİMDE KOCİŞŞİN BACAĞININ BİRİNİ HAVADA GÖRÜYORSUNUZ.KAYARKEN FOTOSUNU CEKEYIM DERKEN YAKALAYAMADIM.
HAFTASONU KOCİŞŞİN YÖNETİM KURULUNDA OLDUGU ODANIN SARIGERME DE BİR OTELDE TOPLANTISI VARDI.HEMDE BENIM EN SEVDIGIM TÜRDEN : E Ş L İ :)
FOTOGRAF ORDAN. YANİ KOCİŞŞ TOPLANTIDAYKEN BEN GEZDIM YEDIM ICTIM YUZDUM FALAN FILAN.
HERŞEY DAHİL OLAYI BETER ETTİ YALNIZ BENİ.ŞİŞTİM AĞZIMA HAKİM OLAMADIM.AZ AZ YİYEYİM DİYE UGRASTIM AZ AZ DA MIDEDE DEV OLDU OLMADI.Bİ DE CÜZDANIMI OTELDE UNUTMUSUM.HALA NASIL UNUTTUM NERDE UNUTTUM COZEMEDIM.TEMIZLIKCI BULMUS.CUZDANIMDAN BIR ARKADASIMIN TELINI BULMUSLAR ONU ARAMISLAR FALAN FILAN.ALLAHIMA ŞÜKÜR BİŞEY EKSİK DEGILDI.
SEMİNER DONEMI BASLADI YAZDIGIM GIBI.TOPLANTI TOPLANTI KUSUCAM YAKINDA .ALLAHTAN BITIYOR ARTIK.OKULLAR ACILCAKYA.
DUN ÖGLEDEN SONRA 6,5 KİŞİ BURALARA YENI ACILAN BIR AQUAPARKA GITTIK.KOCİŞŞİN OTELDEN SONRA KAYDIRAKLARA KARSI ILGISI ARTTI TESADUF ARKADASLARDA TUTTURDULAR ORAYA GIDELIM DIYE.KORKUNC KAYDIRAKLAR VARDI.BEN SADECE 3 TANESINDEN KAYABILDIM.ONLARIN 2 TANESINDEDE ÖDÜM KOPTU.İNSANLAR COK CESUR VALLA.BUNLAR HEP BABAMIN EVHAMLI BIR INSAN OLUP BIZIDE OYLE YETISTIRMESINDEN KAYNAKLANIYOR VALLA.KOCİŞŞLE KANKASININ O DIMDIK KORKUNC KAYDIRAKLARDAN KAYMADIKLARI POZİSYON KALMADI.SIRT ÜSTÜ KAFA AŞAĞI DOĞRUDA BEN BAKAMADIM ARTIK.IYYY SIMDI BILE AKLIMA GELIYORDA KORKUNC.BEN COK YORULMUSUM CIK MERDIVENDEN-KAY .COK YORGUN ,HALSIZ HISSEDIYORUM.UYKUM VAR GİBİ.
BU SENE YİNE ÇOOKKK DERSİM VAR. HAFTADA 29 SAAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÜŞÜNÜN BENLE AYNI OKULDA 9 SAAT DERSE GIRENDE VAR.ALLAHIM NEDIR BU İNGİLİZCECİLERİN KADERİ.?BI DE 4-5 LERDE ARTTIRDILAR BU SENE DERS SAATINI.ZATEN BIZIM OKULDA COK DERS VARDI.ZÜMRECİMLE ÇOK ÇALIŞCAZ YİNE YA... Bİ TURİSTE ÖZEL TÜRKÇE DERSİ VERMEM VAR GÜNDEMDE BAKALIM ANLAŞIRSAK.DİL KURSUNDA YASLI İNGİLİZ AMCA VE TEYZELERE VERMISTIM TÜRKCE KURSU BI DONEM .AMA İNGİLİZCE ÖĞRETMEYI DAHA COK SEVIYORUM.
HAVALAR BIRAZ SERINLEDIYA COK MUTLUYUM ŞAPIR ŞAPIR TERLEMEDEN YAŞAMAK COK HOŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ.

7 Comments:

Blogger aquamarine said...

açık büfe buldun ye, dayak buldun kaç demişler:)) ii yapmışsın valla.
o kaydıraklar bana her zmn çok ürkütücü gelmiştir zaten:)

Wednesday, September 12, 2007 6:38:00 PM  
Blogger pınar said...

bende de yok o kaydıraklardan kayacak cesaret aqua. ama gördüğüm zaman kayanlara imrenirim hep.
29 saat çokmuş ya. benim yarın toplantıda belli olacak ama 15 saatim olcak heralde.

Wednesday, September 12, 2007 11:05:00 PM  
Blogger e.uçar said...

Oh Oh yarasin.. Daha doneli cok olmadi ama havuz-deniz-gunes uclusunu gordukce aglayasim geliyo Aqua benim valla. Gelin dedim o kadar gelmediniz kusadasina. Bi dahaki sefere insallah. Bu arada o kaydirak cennetlerinden kusadasinda da var bir-iki tane, biz de gitmistik vakti zamaninda, elalem eglenip cosarken ben tir tir titriyodum, kapali olan en devasa olanlarinda kayarken cok usumustum, kapali olanlar daha beter. Bi de hakikaten inmesi kolay korktugum falan da yok sukur de cikmasi cok azap verici. Hareket etmekten hazetmeyen ben icin hic makbul degil yani. !00 kisilik asansor yapmalarini oneriyorum buradan kendilerine:)

Thursday, September 13, 2007 2:00:00 AM  
Blogger Calimero Mutfakta said...

Hosgeldin sevgili denizbahcesi..
Hangi aquaparka gittiniz merak ettim?? Kusadasi Selcuk civarindaki aquaparklarin hepsine gitmisligim vardir ve iyiki dik kaydiraklardan kaymamissin diyecek tecrubem :( Basimi fena carptim bi keresinde :( odum patladi bi sey olacak ic kanama vs. diye.. Cok sukur bi sey olmadi.. sevgiler

Thursday, September 13, 2007 9:58:00 AM  
Blogger Serra said...

ah ah.. o kaydirakLardan kaymak vardi.. :)))

~Serra

Saturday, September 15, 2007 9:00:00 AM  
Blogger kakaolusevgi said...

CANIM NE GZÜEL EĞLENMİŞSİNİZ,BİZ DE O DİMDİK OLANLARDAN KAYDIK TATİLDE.AMA YÜREĞİMİN AĞZIMA GELDİĞİNİ VE AYAKLARIMIN BAYAĞI BİR SÜRE TİTREDİĞİNİ BİLİYORUM.ANCA GÜNDE BİR KERE YAPABİLMEYE CESARET EDİYODUK ZATEN.
YENİ YIL DÖNEMİNİZ HAYIRLI OLSUN CANIM.İYİ HAFTALAR.

Monday, September 17, 2007 11:12:00 AM  
Blogger Mutlu Kum Taneleri said...

Benide herşey dahiller mahfetti. 2 kilo aldım döndüm. Acilen vermem gerek :)

Friday, September 21, 2007 11:16:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!