Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, October 18, 2007

SLM YINE

*C.NİN BEBEĞİ OLACAKTI YA YAZMISTIM.OLMAYACAK. DÜŞTÜ.COK ÜZÜLDÜK !
İNSAN HEVESLENIYOR HALIYLE .
*GECMIS BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.
BAYRAM GUZELDI 2 GUN NON-STOP GEZDIK.2.GUNUN AKSAMI COCUKLUK ARKADASIM Ö.NUN NİŞANI VARDI.COK GUZEL OLMUSTU MAVI ELBISESININ İÇİNDE.NISANLISIDA COK SEKER BIRINE BENZIYOR.UMARIM MUTLU OLURLAR.
*GECENLERDE COK HOS BISEY OLDU YAZDIM MI BLOGA ONNU BILE HATIRLAMIYORUM.KOCISSLE BURDAKI GUZEL 3 TARAFI DENIZ MANZARALI BIR MEKANA YEMEGE GITTIK.YEMEK BITTIKTEN SONRA GARSON MEYVE TABAĞI GETİRDİ.BİZ DEDİK .yanlıs getırdınız heralde bız bunu ıstememıstık.GARSON DEDIKI aşçılarımızdan bırının hedıyesı sızın öğrencınızmıs.AYYYY COK MUTLU OLDUUUMMM BIR GORCEKSINIZ.CIKARKEN MUTFAGA UGRADIK ACIK MUTFAK ZATEN.GARSON ADI DENIZ DEMISTI.DUSUNUYORUM DENIZ DENIZ GOZUMUN ONUNE DE GELMIYOR.AMA GORUNCE TANIDIM COK BUYUMUS TEEEE BENIM ILK YILLARIMDAN OGRENCIM.BEN DERSLERI ZAYIF ÖGRENCILERI MESLEK LISELERINE YONLENDIRIYORUM.BU DA ONLARDAN BIRI .SIMDI BURALARIN EN GUZEL YERLERINDEN BIRINDE CALISIYOR HOSUMA GITTI KURTARMIS KENDINI COCUKCAGIZ :) ÖĞRETMENLIGIN GUZEL YANLARI DA VAR ISTE :)))

6 Comments:

Blogger Serra said...

gecmi$ olsun.. :( kim bilir ne kadar kotu olmu$tur..
ogrencinin jeSti pek ho$mu$.

~Serra

Friday, October 19, 2007 3:51:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

öyle serracım sagol

Friday, October 19, 2007 6:48:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

En güzel yazındı bu :)
Kusura bakma açık sözlü olduğumu söyler herkes.Bu arada üç tarafı deniz olan yer şat ise kuzenin ayrıldı sanırım ordan..Baş harfi Ü olan.Bir de o lokantaya gitmiyorum artık çünkü sahibi bana olan borcunu ödemedi :)
Dünya küçük, ben ona daha çok karşılaşırız demiştim :)

Saturday, October 20, 2007 1:07:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

a.krep; gecensene esımın d.gununde yazdıgım yazıyada en guzel yazın buydu demıstın amaaaaa :) ÜM.benım kuzemın degıl Kocişşin arkadaşı!!!!nerden geldı kuzen olayı ki?
senın gıbı dıslı bırı nasıl bıraktı alacagını orda alırsın seeennn ben emınım enınde sonunda ,nerde karsılastınız kı bu arada anlamadım ;)?ÜM.oranın sahıbı degıldı bılıyosundur heralde onu mu kastettın kı

Sunday, October 21, 2007 7:53:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

bu sefer yayınlamadım bak asortık commentı :)
sen kusurabakma asıl dusunemedım
haklısın zor ıs sızınkı

Monday, October 22, 2007 4:23:00 PM  
Blogger Esra said...

nerelerdesin?

Sunday, October 28, 2007 3:34:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!