Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, August 27, 2007

:))))





GÜNLERİM İŞTE BÖYLE RESİMLERDEKİ GİBİ
*PARAŞÜTÇÜLERİN RESİMLERİ DÜN BEN PLAJDA YATARKEN TEPEMDEN GEÇENLER.
*ANNEMLERLE GECENLERDE KOCİŞŞ BODRUMDAYKEN SAHILDE BIR KAFEYE TAKILDIK.SERİN SERİN OHHH MİSSS....
*TEKNE GÖRÜNTÜSÜ GECENLERDE ARKADASLARLA TEKNE KİRALAMIŞTIK.BAYA OLDU ASLINDA BEN BU FOTOYU YAYINLAMISMIYDIM Kİ??
*HER SABAH ANNEMLERLE GİTTİĞİMİZ PLAJDA SALATALIGIN KARDEŞİ ACUR MU NE ONU YİYORUZ .ONU RESMETTIM BENDE.2007 YAZI=ACUR BENIM İÇİN ;)
*ÇALIŞTIĞIM YAZ KURSU GEÇEN HAFTA BİTTİ.İYİ Kİ ÇALIŞMIŞIM ORDA ÇOK ŞEKER İNSANLAR TANIDIM.KIŞINDA ÇALIŞMAMI İSTİYORLAR AMA HENÜZ KARAR VERMEDİM.BEKARKEN KIS AKSAMLARI YETISKINLERE KURS VEREN YERLERDE CALISIRDIM AMA EVLIYKEN ZOR OLUR HERALDE.HAFTASONUDA VARMIS AMAAAANNN BILMIYORUM DÜŞÜNÜYORUM İŞTE...
BERAT KANDİLİMİZ KUTLU, TÜM DUALARIMIZ GERÇEK OLSUN :)










16 Comments:

Blogger Calimero Mutfakta said...

Parasutteki sen diildin dimi:)
Kandilin Mubarek olsun.. is icin de hayirlisi.. belki sonradan canin calismak ister.. simdiden canını sıkma ne yapsam diye dusunerek..:)

Monday, August 27, 2007 2:53:00 PM  
Blogger aquamarine said...

kandilin mubarek olsun. günlerin güzel geçiyor desene:) valla bence tatilde en güzel yiyecek salatalık sıcakta yaglı, salçalı yemekler çekilmiyor zaten:)

Tuesday, August 28, 2007 6:29:00 PM  
Blogger Esra said...

oh oh... harika... super... :-)

Tuesday, August 28, 2007 8:25:00 PM  
Blogger DRNEFES said...

oo ne güzel..yaa..miss miss..zamanı hem dinlenerek hem de çalışarak değerledirmişsin ne de güzel..
ama o bacak çok şık ve güzel duruo da pek bronzlaşmamış..
ii tatiller canım..

Tuesday, August 28, 2007 9:02:00 PM  
Blogger Bri; said...

yaaaaaa tatil deniz kum güneş gibisi yokkk...resimlere baktıkça özendim ben yine yaaa:)

Tuesday, August 28, 2007 10:15:00 PM  
Blogger sessiz balik said...

ben çok istiyorum bu paraşüte binmeyi ancak korkum isteğimi yeniyor ve binemiyorum ; güzel olsa gerek.
yeni yaşın kutlu olsun.

Wednesday, August 29, 2007 2:01:00 PM  
Blogger kakaolusevgi said...

SENİN DE GEÇMİŞ KANDİLİN MÜBAREK OLSUN.ALLAH DUALARIMIZI KABUL ETSİN.
TADINI ÇIKAR VALLAHİ DENİZİN AZ KALDI.
İŞ KONUSUNDA DA EVET EVLİYKEN ZOR OLUR AMA ,HAFTA SONUYMUŞ.O ZAMAN GELDİĞİNDE EN DOĞRU KARARI SEN VERİRSİN HAYILRISIYLA :))

Wednesday, August 29, 2007 5:37:00 PM  
Blogger Age35 said...

Aquacım,çocuk mocuk yokken çalış bence,dersane de çalışmak çok zevklidir.Bende vakti zamanında severek çalışmış idim....

Wednesday, August 29, 2007 10:19:00 PM  
Blogger Gamzeli said...

harika resimler ki deniz daha harika...Yaa bende şuan orada olmak isterdim ama nerde...Offf ama senin resimleri görünce o güzelliğe bakınca insan kendini orada zannediyor, sayende oturduğumuz yerden mis gibi yerler görüyoruz :)))

Thursday, August 30, 2007 3:42:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

calimero; değilim istiyorum ama cesaret edemiyorum
aquamarine; bencede salata,salatalık falan
archisugar, senin tatil fotolarına bakmıstım senın sitende.cok özendim sana dünyada cok yeri gezmişşsin
menopoza; ben cok beyazım güneşte yatmayıda sevmiyorum.yansam bile yandıgım hıc bellı olmuyor bikini izini omzumda gösterirsem inanıyorlar ancak.
b.jones; dogru bencede şeker
sessiz balık ; haklısın bende ıstıyorumda cesaret edemıyorum
k.sevgi; amin!!!
age35; zevkli haklsın
gamzeli; en kısa surede senınde gıtmen dileğiyle

Friday, August 31, 2007 3:57:00 PM  
Blogger Serra said...

o ak$am o cafede oLmak vardi.. cok guseL duruo. ;)

~Serra

Sunday, September 02, 2007 6:55:00 PM  
Blogger kakaolusevgi said...

NERELERDESİN? :)) SESİN SOLUĞUN ÇIKMIYOR.
İYİ HAFTALAR DİLİYORUM.

Monday, September 03, 2007 2:18:00 PM  
Blogger sessiz balik said...

evet ya yorum bırakınca bana gelip bi daha baktım ama yine yeni bişey yok .

Tuesday, September 04, 2007 4:24:00 PM  
Blogger karga'nın günü said...

Selam,
Böyle tatil bırakılıp çalışılır mı hiç! Ben o hatayı yaptım siz yaomayın bari! :)) Sevgiler !

Wednesday, September 05, 2007 11:49:00 PM  
Blogger nilly said...

Ne guzel vakit gecirmissin. Ben uzun zamandir bakamamistim bloglara. Sizleri gordukce bende tatil yapmis kadar oluyorum :)

Friday, September 07, 2007 2:06:00 AM  
Blogger mamagonekrazi said...

Resimlere bakilirsa keyfin yerinde gibi. Canimda nasil cekti simdi acur, ama yapilirmi bu karni burnunda bana simdi :)

Friday, September 07, 2007 7:29:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!