Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, November 07, 2007

ENRIQUE


BEN NIYE YAZAMIYORUM BU ARALAR BILMIYORUM HICBISEYE YETISEMIYORUM.29 EKIM TATILINDE IZMIRE GITTIM SUPERDI.GECEN HAFTASONU EnriqueIglesiasın KONSERINE GITTIK IZMIRDEN ARKADASLARIMIZDA GELDI.SÜPER ÖTESİYDİ.BEN COK SEVDIGIM ICIN COK ZEVK ALDIM .FOTO COK IYI DEGIL ARTIK SORRY.ALISVERIS GE ZTOZ GECTI.İSTANBULDA BIRSUURU UNLU GORDUM IST.DAKILER HEP GORUYORDUR HERALDEDE BIZE ANORMAL GELIYOR TABII.H.AVSARI KIZYLA GORDUM MARK&SPENCERDAN BERABER ICCAMASIR ALDIK :) BIZ AŞŞK CAFEDEYKEN PINARALTUGYAGMUR GELDILER ESINMORALIOGLUDA VARDI ESIYLE,HAVAALANINDA CIHANUNALI GORDUM KONSERDE GOKHANÖZEN FERHATGOCERI KANYONDA HALESOYGAZIYI BIRILERI DAHA VARDI UNUTTUM.HIZLA CIKMAM LAZIM ARKADASLARA CIGKOFTEYE GIDIYORUZ ÖPTÜÜMM SİZİİİ

1 Comments:

Blogger nilly said...

Ben 1. Levent'te oturuyordum, isimde Etiler'e giderkendi. Bizim sokaktada bir donem oturmuslar vardi. O yuzden cok kisiyi gorurdum. Mesela her Akmerkez'e girdigimizde en az bir unlu kisi gorurduk arkadasimla. Annem'le ablam pek gormezlerdi ve sinir olurlardi bize biz nasil goruyoruz diye. Bizde diyorduk siz bakiyorsunuz, biz goruyoruz :))))

Wednesday, December 19, 2007 12:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!