Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, September 28, 2007

RAMAZAN -İFTAR


GÜNLERİM ORUÇ,OKUL,İFTAR YEMEKLERİ,KOCİŞŞİN İŞ İÇİN ŞEHİR DIŞINA GİTMESİ GİBİ ŞEYLERLE GEÇİYOR.

HAVA COOKK SICAK HALA.BUGUN ARABADA 44 DERECEYI GORDUM ÖĞLEN.

BU PAZAR ARKADAŞLARI İFTARA ALICAM UMARIM.UMUYORUM CUNKU HALA MENUYE KARAR VEREMEDİM :( SONA KALINCA BOYLE DONAKALDIM YANIII.ONUN YAPTIGINDAN OLMASIN BUNUNKINDEN FARKLI OLSUN DIYE DUSUNUNCE BOYLE OLUYOR TABII.

AKSAM KAYINVALIDEME YARIN TEYZEME İFTARA GİDECEĞİZ.GS-BJK MAÇIDA VAR NE YAPCAZ BILMEM SAHIP OLDUGUM FUTBOL HASTASI SÜLALEYLE.ZİRA TEYZEMDE YOK MACIN YAYINLANACAGI ZIMBIRTI.
ORUÇ TUTUNCA OKUL ÇOK ZOR OLUYOR.HELE 4.SINIFLARA DERSIM OLAN BIR GUN VAR.AMAANN ALLAHIM BICIR BICIR LAR CİVCİV GİBİ HEPSİ.SÜREKLİ ÖĞRETMENİİİMMMM ŞEKLİNDELER.İNGİLİZCEYİDE İLK KEZ GÖRDÜKLERİ İÇİN ONLARA İNGİLİZCE ÖĞRETMEK OKUMA-YAZMA ÖĞRETMEK GİBİ.BOĞAZIM NASIL ACIYOR -KURUYOR.AMA ÇOK ŞEKERLER :)
RESMİN KONUYLA İLGİSİ YOK ÇOK ŞEKERRRR BEİM 4 LER GİBİ ;)

5 Comments:

Blogger derin düsünceler said...

Ay biz donuyoruz burda (almanyada)canim. Devamli konusmak mecburiyeti olunca oruc tutmak zordur eminim, Allah kabul etsin.

Sevgilerimle,
Derin

Friday, September 28, 2007 5:04:00 PM  
Blogger LoLa said...

aslında okulda zaman çabuk geçer hele bıcır bıcır çocukların içinde ben çocukları çok severim öğretmen olsaydım aram ii olurdu onlarla heralde:) ama gerçekten ing öğretmek ayrı bir zordur Allah kolaylık versin...

Friday, September 28, 2007 10:08:00 PM  
Blogger Serra said...

yendik yendik.. ;) izLiemedim Sonnadan ogrendim sKoru: 2-1. Seyircisiz boLeysek, seyircie kavu$unca nasi kukrices kim biLir.. co$tum ben, hehe ;p
Allah kolaylik versin. Orucluyken ben cok zor derS cali$iorum. Bi de sen ogretiosun onCa cocuga.. Allah yardimcin olsun.

~Serra

Sunday, September 30, 2007 8:34:00 AM  
Blogger kakaolusevgi said...

SICAKLARDA ZOR OLUYOR GERÇEKTEN ORUÇ TUTMASI,HELE SİZİN ORALARDA DAHA SABIR İŞİ.ALLAH KABUL ETSİN.

Sunday, September 30, 2007 11:56:00 PM  
Blogger aquamarine said...

ramazanda davetler yoruyor ama tatlı bir yorgunluk oluyor. dostlarla iftar açmanın tadı başka yani.

Friday, October 05, 2007 4:26:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!