Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, November 16, 2007

SİNİRLİYİM

ÇOOK YORGUN VE SİNİRLİYİM BUGÜNLERDE NİYE BİLMİYORUM.
ÇABUK AKSAM OLUYOR GUN BANA YETMIYOR.YARIN VELİ TOPLANTIMIZ VAR YANI YINE DINLENMEK YOK!!!!
MTV İZLİYORUM ŞU AN.Enrique ŞARKI SÖYLÜYOR.KONSERİ HATIRLADIM ÇOOOKK GÜZELDİ YAAAA... :))
DÜN AKŞAM TEYZEMİN TORUNU İÇİN HASTANEDEYDİK.1.5 YASINDA HENUZ. TV SEHPASININ CAM BÖLÜMÜNE DALMIS VE UST DUDAGI 2 YE AYRILMIS.O KADAR UZULDUM KI COK GUZEL BIR KIZ BEBEKTIR GERCEKTEN.1,5 SAAT SURDU AMELIYAT ZAMAN GECMEK BILMEDI.AMA SONUNDA SAGLIKLI CIKTIYA ALLAHA ŞÜKÜR.PLASTIK CERRAH YAPTI AMELIYATI .UMARIM COK IZI KALMAZ.
MÜFETTİŞLERİMİZ GELDİ ''REHBERLİK'' İÇİN BUGÜN.BENIM SINIFIMA GIRMEDILER PAZARTESİ GELİRLER HERHALDE.

2 Comments:

Blogger aquamarine said...

günlerin kısalmasına bende alışamıyorum. uzuuun uzuun yaşamak istiyorum günleri zaten hayat kısa şu günleri de ne diye kısaltırlarki:)
geçmiş olsun inş.iz kalmaz yaa. cam sehbaların old.yerde çocuk görünce çarpacak diye içim gider benim hep. çok tehlikeli oluyor..

Saturday, November 17, 2007 6:01:00 PM  
Blogger kedi said...

Kaç ptesi geçti be Aquam.Yaz hadi. Canının sıkıntısı ve sinirin geçmiştir artık.Çocuk nasıl oldu.Ailesi de kaldırsaymış camlı sehpanın ne işi var 1,5 yaş çocuğunun evinde ayol.O dönem bebekleri pimi çekilmiş canlı bomba gibi gezerler evde,her yerde.

Wednesday, November 28, 2007 8:50:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!