Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, September 21, 2007

BEBEK GELİYOOO




ÜNLÜLERİN ÇOCUKLARI İLE RESİMLERİ ÇOK HOŞUMA GİDİYOR. http://www.babyrazzi.com/ BURADAN DEVAMINI BULABİLİRSİNİZ.UMARIM BENİMDE SAĞLIKLI ÇOCUKLARIM OLUR.ÇOOK ŞEKERLER.HELE TOM UN KIZI O GÖZLER NE HOŞŞ
BEBEK GELİYOO... EN YAKIN ÇOCUKLUK ARKADASLARIMDAN C. HAMİLE!!!!! DUYUNCA ŞOK OLDUM. KENDİM HAMİLE KALMIŞ KADAR SEVİNDİM.9 AY DA NE UZUN NASIL BEKLEYECEĞİZ BİLMEM.UMARIM SAĞLIKLI DOĞAR.ARTIK ORDA BURDA GEZERKEN Bİ DE MİNİK OLCAK ARAMIZDA NE HOŞŞŞŞ BELKİ BENDE ÖZENİRİM GÖRÜNCE ;)


10 Comments:

Blogger Esra said...

Ah ben de cok severim unluleri cocuklariyla gormeyi. Ozellikle kraliyet ailesinden olanlarin hamileliklerini ve cocuklarini hep incelerim. :-)

Saturday, September 22, 2007 2:28:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Ben de senin bebeğin sandım..Tebrik ederim arkadaşını :))

Saturday, September 22, 2007 3:30:00 PM  
Blogger Serra said...

hamiLesin sandim ba$Ligi okuyunca yaf.. :P

~Serra

Monday, September 24, 2007 3:45:00 AM  
Blogger e.uçar said...

ben de senin zannettim Aqua:) olsun insanin en yakin arkadas cocuklari kendisinin gibi oluyor ama ozen sen de bence, vakit tamamdir:) ayrica 9 ay ne cabuk gecicek inanamiycaksin! anne ve bebegine saglik mutluluk dileriz..

Monday, September 24, 2007 10:10:00 AM  
Blogger sessiz balik said...

evet ya
önceki postta buçuk rakamı
sonra da böyle bebek lafı
sen anne olcan sandım
sevgiler aqua

Monday, September 24, 2007 5:28:00 PM  
Blogger kakaolusevgi said...

BİLİYOR MUSUN TATLIM,BEN DE SENİN GİBİ İNTERNETTEN AÇAR ÜNLÜLERİN BEBEKLERİNE BAKARIM.ÇÜNKÜ BEBEK HASTASIYIM.EN ÇOK DA TOM CRUİSE İLE KATİE HOLMES'IN BEBEKLERİ SURİ'NİN FOTOĞRAFLARINA BAKIYORDUM.AYNI BABASI DİMİ?AMA SEN DE DAHA BÜYÜK FOTOĞRAFINI GÖRDÜM.ÇOK BÜYÜMÜŞ,MAŞAALLAH.
BEN DE BİRDEN SEN HAMİLE KALDIN ZANNETİM.ARKADAŞINA SAĞLIKLI EVALTLAR,SANA DA GÜZEL HBERLER OLSUN BİRGÜN :))

Tuesday, September 25, 2007 8:29:00 PM  
Blogger LoLa said...

selam aqua
ben en çok tom ve kate in kızını begeniyom çok güzel kız olcak maşallah Allah bizlere de böle güzel çocuklar versin inş.

Tuesday, September 25, 2007 9:48:00 PM  
Blogger SELIN said...

ALLAH SAGLIKLI BIR SEKILDE YAVRUSUNA KAVUSMAYI NASIP ETSIN

Tuesday, September 25, 2007 10:52:00 PM  
Blogger aquamarine said...

darısı sana inş.aquacım:)

Tuesday, September 25, 2007 10:59:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Deniz çok sıcak ve güzel anlatıyorsun sevdim seni. Bekliyorum bende canım. Arkadaşına da bravo valla ah aha 2 3 sneye bende bebiş yapmalıyım ama biraz daha kokoşluğa devam...

Sevgiler

Eda Suner
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Friday, October 26, 2007 5:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!