Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, May 18, 2007

Canım Kardeşim Evlendi!

Kardeşim 11 mayıs cuma günü evlendi.O kadar cok yorulmusum ki kına ,düğün falan kac gundur yazamadım.Bizim düğünün ertesi günüde kuzenımın nişanı vardı non-stop 3 gün dans ettim yani!!!inanmayacaksınız ama 1 haftada 2 kilo verdim sadece kosturarak telastan :)

Kız kardeşimle aramızda 5 yaş var.İkimizde aslan burcu oldugumuz için pek anlaşamayız.5 yıldır nişanlı oldugu için evlenmesini hiç garipsemedim.Belkide ben zaten evlı oldugum için yani evden ayrı oldugum için pek farklı gelmıyor evlı olması.Damatta iyi cocuktur şanslı ayrıca.Düğünden hemen önce terfi etti süper oldu.

Canım kardeşim güzel bir gelin oldu.Benim elbisede çok sükse yaptı İpekyola teşekkür ediyoruz :)
Kırmızılı resımde bızım damatla kardeşime kına yakılıyor örtünün altındalar (yüksek yüksek tepeleereeeeeeeeee ev kurmasınlaaaaaaaaaaarr :=) )
Düğün günü Kocişşin kullandığı arabacıgımıza bır bayan çarptı.Arabacıgımız kac gündür sanayide yatıyor.Allaha şükürler olsun Kocişşime de kadına da birşey olmadı sağsağlim kurtuldular.Allah başmıza birdaha kaza bela vermesin.AMİN!!!
Umarım kardeşimin çok güzel bir evliliği olur hiç üzmezler birbirlerini inşallah!
Anadolu liselerinde öğretmen olmak için sınava girmiştim.Kazanmısım bugün belli oldu.Fakat daha tercıh yapacagız ve benım istediğim okulda açık olacagını hıc zannetmıyorum.Bana şans dileyin ;)

11 Comments:

Blogger Ozgur Gercek said...

Allah mutlu etsin, bir yastikta kocatsin , darisi basima, amin! :)))

Anadolu lisesinde bol sans, tebrik ederim, umarim hersey istedigin gibi olur :)

Sunday, May 20, 2007 10:11:00 AM  
Blogger kumralada said...

kardeşine mutluluklar canım...bi yastıkta kocarlar inşallah:)
senide tebrik ederim sınav için,şans seninle olsun dilerim istediğin okul olur!!!

Sunday, May 20, 2007 5:46:00 PM  
Blogger Serra said...

hayirLi oLsuun, Allah mesut etsin in$.
okuL icin de hayirLisi iStedigin okuL oLur in$.
ve ayrica kaza icin de geCmi$ oLsun, Allah korumu$...

~Serra

Sunday, May 20, 2007 9:22:00 PM  
Blogger Age35 said...

Kardeşine mutluluklar sana da bol şans=)

Sunday, May 20, 2007 9:36:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Kardeşin için tebrikler..
Eşin için geçmiş olsun..
Yeni bir okul için umarım esenköydeki okulu istersin :))

Sunday, May 20, 2007 10:17:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oncelikle kiz kardesine ve esine omur boyu mutluluklar diliyorum. Sinavi kazanmana da cok sevindim, cok guzel bir haber bu, tebrik ederim. Umarim gonlune gore bir okul ve harika bir calisma ortamin olur.

Monday, May 21, 2007 4:58:00 AM  
Blogger Bocuruk said...

Kardeşini Allah mesut etsin, sana istediğin okul için bol şans versin.
Sevgilerimle...

Monday, May 21, 2007 3:49:00 PM  
Blogger Anne ve Bebisi said...

Mutluluklar:) Allah bir yastıkta kocatsın:)
Sana da iyi şanslar, gönlüne göre olur umarım.

Wednesday, May 23, 2007 11:40:00 AM  
Blogger nilly said...

Kardesine evlilik tebrigi sanada sinavi kazanma tebrigi ediyor ve insallah istedigin okulda yer bulabilirsin diyorum. Kaza atlatmissiniz. Gecmis olsun.

Wednesday, May 23, 2007 10:56:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

canlarım hepiniz çok şekersiniz iyi dilekleriniz beni çok mutlu ettiler :=)))))))

Thursday, May 24, 2007 6:05:00 PM  
Blogger starbug said...

cok tebrik ederim kardeşini, umarm hep çok mutlu olurlar ayrıca seni de tebrik ederim, inş. istediğin okulu seçebilirsin..

Thursday, May 24, 2007 7:37:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!