Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, May 23, 2007

BuGüNLErdE



Avrupa Yakası izliyoruz şimdi Kocişşle.Makbule çok komik ya...


Pazar günü arkadaşlarla kahvaltıya gittik.Orada http://sunthing.blogspot.com/ in sahibi sunthing ve ay ile karşılaştık.Sunthing çok şeker biri gerçekten!!!


Müfettişlerimiz geldi bu hafta.Ben bugun teftiş oldum.İyi geçti denilebilir.


Yaz tatiline çok az kaldı yaşasınnnnn...!!


Arabamız 2 haftadır sanayıde oldugu için minübüslerle bütünleştim.Bu günler boyunca sürekli araba hayalleri gördüm.Tez zamanda araba alıcam karar verdim.



Denize girmeyi özledim.Çok değil 1-1,5 hafta sonra gireriz heralde . :) sabırsızlanıyoruuuuuuuummmmmm.!
Kuaföre gittik bugün annemle.Saclarımı kestırdım güzel oldu.

4 Comments:

Blogger Sunthing Special said...

Şeker im şekerim,şeykitapşekerim :)Fazla görüşemedik ama olsun bunu saymayıs,zaten o kadar çok uyumuştum ki tam salak gibiydim ihihi :)

Thursday, May 24, 2007 8:16:00 AM  
Blogger Nes london-ist said...

denize girelim, hadi yuzelim, yaz geldi mi ben baska bisey dusunemem ki,bi deniz bi karpuz, hadi kos suya sonra anlat bize kiskanalim.

Thursday, May 24, 2007 4:23:00 PM  
Blogger Aslı Cin said...

Ben de şöyle kısa ve öz anlatabilsem herşeyi, ille dallanıp budaklandıracağım :(

Friday, May 25, 2007 11:31:00 AM  
Blogger anne ve cocuk said...

ben de bugün deniz olsa atlayacagim modundaydim. sevgiler

Saturday, May 26, 2007 1:00:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!