Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, January 09, 2007

AKLIMDAN GEÇENLER

HAVA ÇOK SOĞUK
KOCİŞŞ AZÖNCE BODRUMDAN DÖNDÜ :) ÖZLEDİM ONU.
CANIM SIKKIN
İNSANLAR ELLERİNDEKİNİN DEĞERİNİ KAYBETMEDEN BİLMİYOR
İZMİRİ ÇOOOOOOKKKKK ÖZLEDİM
AZ SONRA CANLICANLI VARMIS SUNUCU NASIL BIR DEKOLTE KIYAFET GİYECEK BAKALIM ;)
İNSAN BÜYÜDÜKÇE HAYATTAN NE İSTEDİĞİNİ DAHA İYİ ANLIYOR
ŞİMDİKİ AKLIMIZ 3-5 YIL ÖNCE OLSAYDI HAYATIMIZ DAHA FARKLI OLURMUYDU ACABA YOKSA YASADIGIMIZ KADER Mİ?
ÖZGE Yİ ÖZLEDİM
KARİDES,SARIMSAKLI YOĞURTLU CEVİZLİ KEREVİZ MEZESİ,MİDYE,YENGEÇ,AHTAPOT YİYESİM VAR.KARİDESLER YA JUMBO YA DA KING SIZE LÜTFEEEEN
MİLLİ PİYANGO BANA ÇIKSIN BUGUN KI CEKILISE BILETIM VARDA
SABAH ERKEN KALKMALIYIM ÇOK ÇALIŞMALIYIM KARNE DÖNEMİNE COK AZ KALDI SIK DİŞİNİ

6 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Dün yspmıştım cevizli kereviz salatasını..Bilseydim getirirdim..

Wednesday, January 10, 2007 11:20:00 AM  
Blogger nilly said...

Teyzenlerle gittiginiz yer ne kadar huzur verici gorunuyor. Canim oralarda yuruyus yapmak istedi. Camur da varmis ama olsun bata cikada olsaiyi olurdu :) Dileklerin insallah gerceklesir. Kocisinin cicek ve kahvalti suprizi cok hosmus. Her ese nasip olsun :)

Thursday, January 11, 2007 9:32:00 AM  
Blogger Noni said...

Ayyy benim karnım acıktıııı :)

Thursday, January 11, 2007 10:59:00 AM  
Blogger CaDı said...

Piyango çıktı mı!? Aslında ben senin uzaktan akrabanım biliyomusun, Tiflis'ten:)))

Thursday, January 11, 2007 6:38:00 PM  
Blogger Serra said...

cnm yazamami$tim kuSura bakma, e$inin donmeSine sefindim. ;)

~Serra

Friday, January 12, 2007 5:05:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

asortıkcım keske
nilly annanemin köyü orası ve ben bayılıyorum oraya
noni ben herzaman acııııımmmmmm
cadı bileti bulamıyorum bakamadım daha
serracım ne demek hıc onemlı degıl

Saturday, January 13, 2007 10:42:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!