Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, January 07, 2007

BUNALIM







Dün Kocişşin yeğenini çizgi filme götürdüm.Kendisi 5 yasında.Sinemada cok uslu durdu canım benim.FARE ŞEHRİ(Flushed Away) ne gittik.http://www.flushedaway.com Çok güzel bir internet sitesi var.Ben izlerken çok eğlendim.Daha önce bahsetmişimdir ben tek başıma da çizgi filmlere giderim.Sülükler çok şekerdi.Çığlık atmaları ve kaçmaya çalışmaları özellikle süperdi.Sinemadan sonra görümcem eşiyle geldi Özsüte gittik beraber.Kocişş de dahil oldu bize işten çıkınca.Yemeği dışarıda yedik.O sırada İstanbuldayken beraber Wagamama ya gittiğimiz arkadasımız buralardaydı onlarıda cagırdık.Orada beraber olusumuz yetmedi onları ve Kocişşin iş yerinden başka bir çifti eve çağırdık.Aksam evde yedik-içtik-güldük.Seviyorum onları.
(Bu aralar aklım çok karışık hayat büyüdükçe zorlaşıyor arapsaçına dönüyor öfffffff geleceğimle ilgili en doğru kararları vermeye çalışıyorum ne yapıcam bilmiyorum ben dogru davranmaya calıstıkca hersey bırbırıne karısıyor karar verdım herseyi artık saldım cayıra mevlam kayıra!ugrasamayacagım)

3 Comments:

Blogger Serra said...

ben de izLedim bu fiLmi, cok komiktiii. O suLukLerin bi de $arki soyLeyi$ine bitmi$tim.. "LoneLyyyyyy" die ba$LioLardi kopmu$tum. :)
Eglenmenize, gezmenize, arkada$Larinizla guseL vakit gecirmenize sevindim.
Ama neden geLecek kaygin fLn var ki? Onu anniamadim.. Sallama ya, Sonna pi$man oLucaina accik di$ini sIk, iStedikLerini eLde et. Daha iyi oLmaz mi? Gerci tam oLarak neyden bahSettigini annamadim ama varSayimda buLunuorum :)

~Serra

Sunday, January 07, 2007 4:59:00 PM  
Blogger elma said...

Ay cok zor o karar verme meseleleri Aqua , verecegin her kararin sonunda mutlu olmani dilerim . fazla kasmakla olmuyo zaten bu isler, biraz alinyazisi faktoru mutlaka var..

Cizgi filmleri seviyorum ben de cok hem de cok, favorim buz devri 1 ve 2 dir.. muhtesem, efe sayesinde 50 kere izledim ama hic baymadi.. Bi de arabalari tavsiye ederim:) super!

Monday, January 08, 2007 1:28:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sagol serracım
arabaları mutlaka ızleyecegım elmacım

Saturday, January 13, 2007 10:40:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!