Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, January 04, 2007

YILLAR GEÇİYOR




2006 nın son gününde sülalecek ortanca teyzemın evindeydik(annemler 9 kardeş bu arada ;=) ) Şehir dışından kuzenlerim geldiler.Çok eğlendik,özlem giderdik.Yeni yıla girdikten sonra kardesım-nişanlısı ben Kocişş bir bara gittik.Ama cabuk uykumuz geldı çok kalmadık.
Görümcemler burda oldukları için son birkac gündür beraberiz.Dün de bize kahvaltıya geldiler.
Salı günü annemin köyüne gittik.Annemlerin oradaki tarlaya 2 sene önce diktikleri zeytin ağaçlarını ilk kez gördük.Kocaman olmuşlar.Çok lezzetli bir geçöğle yemeği yedik köyde daha sonra.Yolun çoğu çamur oldugu için ayakkabılarımız berbat şekilde çamur oldular. Yol olan resim zeytin tarlasına giden yolun resmi.2.resim de zeytin ağaçları.
Okul başladı bugün.4 saat dersim vardı.Çok yağmur yağdı .5.sınıfların çatısı su akıtıyordu.Benim başıma da damladı.Karne verip yarıyıl tatiline girmemize çok az kaldı.Çok yoğunum o kadar çok yapılacak iş okunacak-yapılacak yazılı&ödev varki ya... Şu öğretmenlik sadece öğretmenlikten eğitimcilikten ibaret olsa diğer normal memurlar gibi çoooooooooooook evrak işimiz olmasa ne güzel olurdu.Evraktan kastim yazılı-ödev değil,diğer yaptığımız kağit işleri.
Bunu yazarken Show tv de Doktorlar adında bir dizi var.Başrolde şarkıcı Kutsi oynuyor.Kutsi ünlü olmadan önce bizim burda bir barda çalardı.O yüzden oynadığı rol bana hiç inandırıcı gelmedi.Güzel bir diziye benziyor ama benim doktorlarla ilgili iyi anılarım olmadıgı için bana itici geldi sanırım.
Evde yalnızım Kocişş dışarıda. Mutsuzum :(

4 Comments:

Blogger Age35 said...

Aquaacııım ,niyeki mutsuzsun ??Tatilde yeterince enerji depolayamadın mı yoksa?

Thursday, January 04, 2007 10:09:00 PM  
Blogger Tugc said...

hicbisey ve hicbisey gercekten mutsuz olmaya degmiyor :D

Thursday, January 04, 2007 10:28:00 PM  
Blogger Serra said...

resimLer cok guseL.. aiLece zaman gecirmenize sevindim. mutsuz oLma yaf, donmicek mi koci$in yanina.. :)

~Serra

Friday, January 05, 2007 5:58:00 AM  
Blogger kekvekahve said...

Sevgili aqua,

okundugumu hic tahmin etmeden kendi kendime takilirken bir anda bir yorum dikkatimi cekti blogta. Bayaga bir sasirdim. Bu vesile ile seni de ziyaret etmis oldum. Sanirim gozetleyenin olacagim bundan sonra.

Bu arada becerebilirsem "ilk goz agrisi" bolumune seni alacagim.

Kek ve Kahve

Friday, January 05, 2007 5:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!