Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, December 31, 2006

2007&Bayram




Çocukluğumdan beri her yıl yeni yıl gelirken çam ağacı süsleriz.Bunun bir nedeni yok.Sadece dekorasyon amaclı bır aktıvıte.Canlı bir ağaç bizim ağaç.Yılbaşı çamı görevi bitince balkonumuza dogru yol alıyor kendısı.

Geçen hafta Kocişşin işi nedeniyle Denizliye gittik.Benim çocukluk arkadaşım da kaldık Ece'nin annesin de .Ece yi biliyordunuz artık daha önce bahsetmiştim.Çok güzel bir 3 gündü.Sabah kalkınca ev de bir bebek olması çok güzel!!!!!Biz oradayken Ece'nin ilk dişi çıktı.Ben de ilk gören olarak hediye görevimi yerine getirdim.
Kocişş geçen gün bana fotoğrafta görülen çiçekleri aldı.Şaşırdım ve sevindim.Çok güzel kokuyorlar.Bugün kalktık Kocişş süper mantarlı biberli omlet yaptı.Süper kahvaltı yaptık.Çok lezzetliydi çooooooooooooookkkkkkk mmmmmmmııımm....Sonra beraber temizlik yaptık.O erken çıktı dışarı da işleri vardı.Sonra beni almaya geldi.Alışveriş yaptık yemek yedik.Kocişş bana Lacoste dan bir kazak aldı.Ben ona çooookkk komik bir boxer aldım ama burda anlatamam çok ayıp :)) Akşam benim annemler geldi bize.Kızkardeşimin keyfi yoktu bana yüz vermedi benim de moralim bozuldu :((( Eften püften birşey için de Kocişşe bozulmustum aksamdan çifte katmerli oldu moral bozukluğum.Ben bazı şeyleri kafama takmamayı ne zaman öğrenecegım acaba??????????????????????
Kocişşin işleri ile ilgili iyi haberler aldık dün,çok mutlu olduk :)
Perşembe günü saçımı kestirdim.Kuaförüm Serkan kestiği modelden çok memnun kaldı kendini tebrik etti keserken :) Ben beğendim ama oldukca ugrasmam gerekiyor kuruturken.
2007 DİLEKLERİME GELDİ SIRAAAAAAAAAAAAA....
1)TÜM AİLEM İÇİN SAĞLIK
2)AŞK
3)BAĞLILIK
4)ÇOOOOKKKKKK PARA
5)HUZUR
6)BAŞARI(KOCİŞŞİN İŞLERİ ÇOK İYİ OLSUN BENİMKİLERDE YOLLARINDA GİTSİNLER)
7)YURT DIŞI SEYAHATLERİ
8)YURT İÇİ SEYAHATLERİ
9)GERÇEK DOSTLUKLAR,ARKADAŞLIKLAR
10)FESAT&KÖTÜ KALPLİ İNSANLAR BİZDEN UZAK OLSUNLAR
11)AİLEM MUTLU OLSUN HİÇBİR KONUDA SIKINTI ÇEKMESİNLER.
12)KAZALAR ,BELALAR, DOĞAL AFETLER,KÖTÜ İNSANLAR ,YARATIKLAR BİZDEN UZAK OLSUNLAR.
13)DÜRÜSTLÜK
14)TÜM DİLEKLERİM GERÇEK OLSUN :)
2006 iyi bir yıldı.Çok seyahat ettim,blog dünyasına girmeye cesaret ettim( pişman değilim sizin gibi yeni arkadaşlara kavuştum.Seviyorum sizleri!!!!),Kocişşle beraber iyi-kötü bir seneyi daha devirdik.Allah bizi ayırmasın aşkımız hiç bitmesin.
2006 da hatırlamak istemediğim olay en büyük teyzemin ölmesiydi. :(
Yarın sabah Kocişş bayram namazından geldikten sonra annemlere kahvaltıya gideceğiz.Akşam sülalecek teyzemlerde toplanıyoruz.Şehir dışından kuzenlerim gelicekler.Küçük hediyeler aldım hepsine umarım beğenirler.Daha önce size anlattığım LOLİPOP a balon yapan şişelerden aldım bayılacak şekeriiiim benim!Geceyarısından sonra dışarı çıkacağız kuzenlerle.
HERKESİN YENİ YILI & BAYRAMI KUTLU OLSUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!
:)

8 Comments:

Blogger Serra said...

ayy umarim egLenmi$sinizdir canimm. in$ tum bu diLekLerin gercek oLur. kafaya takma konusuna gelince, inSan iSter iStemez kar$isindaki inSani onemSedigi icin kucucuk bi ayrinti biLe oLsa cabuk kiriLabiLio. onemLi oLan ufak uzuntuLeri koLay atLatip guseL bi $ekiLde devam edebiLmek. eminim Sen bunu ba$ariosundur. ;)
Uzun zamandir yazmiodun, merak etmi$tim. Biz de seni sevioruuuz :)

~Serra

p.S. Ba$in saoLsun. Allah rahmet eyLesin. Mekani cennet oLur in$ teyzenin.

Monday, January 01, 2007 8:25:00 PM  
Blogger kurunane said...

aminn, inşallah hepsi olur...

lolipopa balon yapan şişeyi de çok merak ettim doğrusu...

Tuesday, January 02, 2007 9:11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

yeni yil planlari super, ama biliyoruz ki uygulamaya gelince hep eksik kaliyor :) ayni durum bende de var cunku.. Hic kimseyi kafayi takmamayi ogrenmekten bahsetmissin, inan bana benimde en buyuk dilegim bu, bazen basarili oluyor insan ama bazende elinde degil iste, gonul bu, soz geciremiyorsun.. hayat cok guzel, dusuncelerle, uzuntulerle gecirilmeyecek kadar da degerli.. :)

Wednesday, January 03, 2007 6:53:00 PM  
Blogger Age35 said...

Mutlu yıllar aquacm..=))

Wednesday, January 03, 2007 8:20:00 PM  
Blogger Ozgur Gercek said...

aquacım listeledigin tum dileklerin gercek olmasını dilerim :)

Thursday, January 04, 2007 12:39:00 AM  
Blogger Blog Sahibesi said...

Aquacım inş. tüm dileklerin gerçek olur. Mutlu yuvanda kocişinle daha nice güzel yıllar dilerim. Takma kafana hiçbişeyi boşver. İnan değmiyor.

Thursday, January 04, 2007 11:07:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Mutlu seneler diliyorum hemşerime :))

Thursday, January 04, 2007 2:50:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

serracım,kurunane,banucum,
age,çidoo,nuray,asortik iyi dilekleriniz için çok teşekkürler!!!!!!!! İyi ki varsınız!

Thursday, January 04, 2007 8:53:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!