Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, September 28, 2006

Ramazanımız Hayırlı Olsun :)

Ramazan geldi,okullar açıldı ben dagıldım tamamen!!! Kocişşle oruç tutuyoruz.Hayatımız yemek,uyku,iş,yemek,tv,uyku arasında gıdıp gelıyor.Çünkü ben çok halsiz,yorgun oluyorum.Ama bünyem oruca alısmayada basladı hissediyorum.Okulda da cok yogunum.Bogazım kuruyken günde 6 saat konusmak bogazımı cok acıtıyor.İlk kez bu sene öğlenci olarak calısıyorum.İlginç valla! Ama okuldan gelip iftara yemek yetiştirene kadar canım çıkıyor.Dün 1 saat bosum vardı.O arada Migrosa gittim alışverişe.Orada 2 tane transeksüel vardı.Bır tanesı 30-35 lerınde diğeride 50-55 arası.Genc olan yaslı olana ''anne'' diyordu.Beni şaşırtan acaba baba-ogul beraber mi transeksüel olmaya karar vemıslerdı? Ya da bu olay genetıkmıydı?Ya da manevi akraba olarak mı görüyorlardı birbirlerini?Anne olan cok yaslı görünüyordu.Hiç bu kadar yaslı bir transeksüel görmemiştim.Çok ilginçti.
Havalar sonunda buralarda da bozdu bız de iş ve ramazan havasına girdik.Gecen pazar tüm gün şakırşakır yagmur yagdı.Biz de sinemaya gittik.Buralara yazın hiç kimse sinemaya gitmediği için ancak gelebılen The Break Up a gittik.( güzel Türkcemıze Ayrılık diye cevrılen film.)Eglendik! Jennifer Aniston çok hoş giyiniyordu film de !Filmin bir sahnesin de perdenın tepesınden asagıya oyuncuların sesını almak için sarkıttıkları mikrofon gözüküyordu.O kadar para harcıyorlar bu yapımlara böyle seylere nıye dıkkat etmıyorlar anlamıyorum.www.thebreakupmovie.net Ben cumartesi arkadaslarla bulustum dısarıda bır cafede.Sonra tek basıma sinemaya Garfield2 yi izlemeye gittim.Sinema tabiiki cocuk doluydu.Çok hoşuma gitti !!!Bu akşam Kocişşin şirketinin verdiği İftar yemeğine gideceğiz.Yani okuldan sonra yemek yetiştirme derdi yok :)

8 Comments:

Blogger gazel vakti said...

İyiki çocuklarım var animasyınları izlemek için bahanemde var. Ben daha çok zevk alıyorum onlardan. Yoksa animasyona cesaret edemezdim valla.En kısa zamanda çocuklarla beraber Arabalar'ı izlemeye gidicez. Çalışırken oruç kolay oluyodu bekardım o zaman. Vakit çabuk geçiyodu. Ama şimdi öyle değil. Bazen vakti geçmek bilmiyor bazende ben yetişemiyorum.

Thursday, September 28, 2006 8:41:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

seninde ramazanin kutlu olsun canim, Allah kabul etsin oruclarinizida...

Friday, September 29, 2006 6:59:00 AM  
Blogger starbug said...

ya ben o mikrofon olayı ile ilgili hep şunu düşünüorm (belki saçma olabilir ama) herhalde bize uyduruk versiyonunu satıolar, ucuza, yoksa hollywood böle bişeyi asla kaçırmz, bazen mantıklı gelse de şimdi yazarken absürdlüğünü hissettim, euehuhe..
buarada ben de oruc tutmayı çok istiorm ama işte çok çok zor.. senin de tutuo olman dedğin gbi zor oluodur, çocuklarla uğraşıon bi de, walla kolay gelsin şekerim bi de allah kabul etsin tbi ki ;)

Friday, September 29, 2006 12:33:00 PM  
Blogger Jilfeym said...

arkadaşlar o mikrofon film çeviren yüzünden değil, film gösteren yüzünden görünüyor..yani film şeridini doğru düzgün ayarlayamayan makinistin suçu diye biliyorum ben..
öyle değil mi yoksa?
:)

Friday, September 29, 2006 1:32:00 PM  
Blogger mom said...

bu iki filmi bende cok merak ediyorum birde sihirbaz diye bi film varmis onuda kacirdim:((
orucluyken kolu kalkmiyo insanin

Friday, September 29, 2006 5:01:00 PM  
Blogger Age35 said...

Okuldan sonra yemek yetiştirme stresi,çok fena ...neyseki bu sene eve geliyorum iftara kadar zaman oluyor..geçtiğimiz yıllarda eve geliyordum ve gelir gelmez oruç açılıyyordu..=(

Saturday, September 30, 2006 11:16:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eğlenceli bir blog olmus.

Sunday, October 01, 2006 6:09:00 PM  
Blogger Ozgur Gercek said...

bende oruc tutuyorum ve calisirken cok zor oluyor kesinlikle, bende senin kadar olmasa da gun icinde cokca konustugumdan en cok su ozlemi cekiyorum :) Allah sizin de oruclarinizi kabul etsin kocisle.

break up eglenceli filmdi, giysiler kesinlikle harika ama ben sonundan memnun degilim, adi ustunde ama deme, ayrilmasinlar kardesim, niye ayriliyolar :)?

Monday, October 02, 2006 11:11:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!