Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, September 22, 2006

YEMEK DAVETİ


Dün akşam arkadaslarımızı yemeğe cagırdık.Balkonumuzun keyfi kacmadan,Ramazan ayı girmeden ağırlayabildik arkadaslarımızı mutlu ve gururluyum. :)) Bir arkadas grubumuz daha var ağırlamak istediğim benim çocukluk arkadaslarımdan olusan ama ne zaman bakalım.Gelenler daha cok Kocişşin arkadasları aslında.Çok memnun kaldılar,birsürü iltifatlar aldım.Mutlu oldum :) Ama coookk da yoruldum.Yattığımda bacaklarım ağrıyordu.Kocişşe masaj yaptırdım.O da bana çooookkk yardım etti.Aksamın tek üzücü olayı beyaz koltugumun leke olması :( kül lekesi sanırım.Umarım geçirebilirim.
Sevdiğin arkadasların,akrabaların,ailenle yenilen yemekler ayrı bir lezzetli oluyorlar.Gecen pazar kuzenimin birinin buralarda turistler tarafından istila edilip arazi fiyatlarının uçuk rakamlara ulastıgı bir köyde ki yazlık villasına aksam yemegıne davetliydik. Havuz başın da yenilen bu kalabalık aile yemeği hepimize cok zevk verdi. Aile gibisi yok valla. Resim de Kocişşi, dün gece ki sevgili yardımcımı, Starbucks da görüyorsunuz.Buralara bir Starbucks acsam tutar mı acaba???????????????

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

mocha'mi iciyor yoksa kocisin, benim favorimdir:) benimde eve misafirler gelince gece oyle ayaklarim agrir ki biraz sanirim her sey guzel olsun diye kasmaktan kendimi, birazdan yorgunluktan...

cok optum,

Friday, September 22, 2006 11:43:00 PM  
Blogger pınar said...

kocişini tebrik ediyorum. çok şanslısın valla. benimki hiç yardım etmez bana maalesef.

Saturday, September 23, 2006 3:12:00 PM  
Blogger Imo Mzi said...

bizde misafir hiiçmi hiç eksik olmadığından benim artık ayaklarım ağrımıyor :)herkez kendi işini görüyor saolsunlar.kocişi bende tebrik ediyorum çünkü benimki akşam yemeğine çağırdığı misafiri bana akşam 8:30 da söyler saolsun,sonrada yardım için balıkları kızartırken tavayı unutup gidip sohbete dalar eee balıklarıda yanmaktan imo ablaları kurtarır tabi,bir taraftanda marulları ve rokaları ellerinden tutup oynatmaya çalışırkene..

Monday, September 25, 2006 3:01:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

banu; dogru söylüyorsun kasmaktan basta gelıyor heralde
pınar& imo; EVET eş yardımı konusunda şanslıyım :) Allah sizinkileride o yönde yönlendirsin umarım.

Tuesday, September 26, 2006 11:16:00 AM  
Blogger kedi said...

Koltuğun için koslayı denesene.
Yada kılıfı çıkıyorsa kuru temizlemeye ver.
Misafir iyi hoş daa gittikten sonra ki savaş alanı ve senin kadar özen göstermeyen,dikkatsiz insanlar can sıkıcı.
Ben seni evime alıp ağırlayacak kadar kıymet veriyorsam sende dikkatli ve özenli olmalısın dimi ama?
Tabii yanlışlıkla ve hiç istenmeden olanlar bunun dışında.

Tuesday, September 26, 2006 11:46:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ben de ozluyorum oyle kalabalik aile yemeklerini, ozellikle Ramazan'da. Umarim daha nice davetler verirsiniz esinizin de yardimlariyla. Optum!

Wednesday, September 27, 2006 10:40:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

biyonikk; geri gelmene sevindim koslayı deneyecegım :)
pinar; haklısın ınsan boyle seylere ramazanda daha bır ıhtıyac duyuyor iyi dileklerın ıcın sagol c:)

Thursday, September 28, 2006 8:41:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!