Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, August 30, 2006

TatildenNotlar&ZaferBayramı




Artık bloguma daha cok resim koymaya karar verdim.Tatilden de cok bahsedememıstim.Tatilimizin ilk günleri Çeşme de yatarak,okuyarak,yiyerek,yüzerek,dalarak,gezerek geçti. Biliyorsunuzdur ben deniz börtü-böceği hastasıyım.Çeşmede de bolbol ihtiyacımı meşhur midyesiyle giderdim.


Kocişş bizim buraların denizinden sonra Çeşmenın denızını pek begenmedı.Ben izmir de üniversite okurken Çeşme ye gelirdim.Kocişşin ise ilk ziyaretiydi. Yukarıda limonata içtiğimiz yer Alaçatıda ki Köşe cafe çok hoş bir yer.Zaten Alacatı cok güzel bir yer. Tüllü kulübe sizin de tahmin ettiğiniz gibi otelin masaj yaptırmak isteyenlere Ballili kızlar eşliğin de sundugu hizmet.Ben masaja bayılırım.Ama yaptırmaya hiç fırsatım olmadı tatil de üşendim belki de. Kuşlar ne şeker değil mi fotografta ki???Kocişş bu kareyi nasıl yakalamıs bravo valla.


30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN!!!!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ben o midye dolmalara takildimmm, uffhhh nasil canim cekti anlatamam boyle bol limonlu filan, bak simdi yapilir mi :) gidip bari azicik ton baligi kemiriyim limonlu limonlu da bastirsin:)

Thursday, August 31, 2006 10:38:00 PM  
Blogger DRNEFES said...

selamlar...fotoğraflar cok guzel..çünkü bu yaz izmire gidemedim...çeşme harikadır..midyeleri çok severim...

Friday, September 01, 2006 12:15:00 PM  
Blogger Age35 said...

Bu harika beach neresi??

Saturday, September 02, 2006 12:03:00 AM  
Blogger gazel vakti said...

Fotolar gerçekten güzel.insana bakarken başka bi ülkeymiş hissi uyandırıyo.Ve dahası bizim ülkemiz olduğunu bilmek çok güzel.

Saturday, September 02, 2006 12:47:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

duygu; bayılıyorum ben de midyeye ama temizliğine cok güvenemediğim için kendımı kaptırmamaya calısıyorum.
eysean; kuslar cöp kutusundan yemek yemeye calısyorlar o sırada.
gaykedi; Atatürkün degerini anlamamızı saglayan bır örnek.tecavüz ve tanıklık!!! kadınlar için yasanması ne zor bır toplum degıl mı?tecavüz olayında bile kadının degeri sıfır.
banu; sizin oralarda yoktur heralde degıl mı?bozulmasalardı gonderırdım sana bır kutu :)
menapoza.; evet izmir,cesme,mıdye harıka bence de!!
age35; plaj degil otel orası.www.ilicahotel.com/tr adresinden ayrıntıları alabılırsın.biz memnun kaldık güzeldi.
gazelvakti; bence de öyle.cok güzel bır ülke bizimki!

Saturday, September 02, 2006 8:45:00 PM  
Blogger Ozgur Gercek said...

pazartesi pazartesi boyle fotograflar gormek sendromuma hic iyi gelmiyor :)

Monday, September 04, 2006 8:37:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

merhabalar,
fotolar çok güzel kuşlu olan sanki resim gibi ,midyeye bayılırım ama buralarda yok:(
sevgilerimle

Tuesday, September 05, 2006 7:24:00 AM  
Blogger mom said...

ay ne gusel yafu bu sene gidemedik tatile:(
masaj fikri guselmis kulubede pek gusel:)

Tuesday, September 05, 2006 9:32:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

princess; üzgünüm :P
candan; kusluya bende bayıldım
mom; masaj harıkada ben yaptıramadım :(

Tuesday, September 05, 2006 1:14:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!