Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, September 14, 2006

Kolluk; Ne Komik Bir Kelime



Bugünlerde kitap okuyorum.Resimdekı kıtap yenı degıl ne zamandır okumak ıstıyordum bugune kısmetmıs komık eglencelı.

Kitabı dizime koydum o renklı sey ne dıyenlere benım elbıseeeeeeemmmm dıye cevab verıyorum :)

Yarın seminerin son günü! Okul pazartesi acılıyor.Tatil tamamen bitti!Henüz programı vermedıler.Umarım delıkdesık degıldır.Hıc istemıyordum bırde sınıf verdıler basıma!!!! Bugun seminerden sonra annemlerı aradım.Denize gıtmısler.Eve ugradım bıkınımı alıp bende onların yanına gıttım.Annem sudan cok korktugu ıcın kollukla yuzmeyı tercıh edıyor.Yıllardır yendıremedık su korkusunu.Küçükken basına bırsey mı geldı acaba su ile ilgili????

3 Comments:

Blogger >>>>MUSTAFA<<<< said...

bende sudan çok korkardım önce ama bana traktör tekerlegi verdiler onunla yüzdüm fıratta sonrada yendim korkumu artık yüzebiliyorum ama denizde korkuyorum:)))))

Saturday, September 16, 2006 5:09:00 PM  
Blogger Age35 said...

Merak ettim kitap almaya değer mi?Ne dersin..

Saturday, September 16, 2006 11:55:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

mustafa; fırat denızden daha tehlıkelı gıbı gelıyor bana

eysean; kollugu sevmıyorsan uzun sosıs mı dıyorlar ne sungerler varya onları kullan

age35; komık,hos bır kıtap edebı bır eser degıl tabııkı ama eglencelı.bu kıtabın devam kıtaplarıda var sanırım.ben 2,el aldım sanada tavsıye ederım ingilizce kıtaplarda karlı oluyor özellıkle.bızım buralarda turıstler orda burda unutuyor yada kendılerı bırakıyor ıng.kıtapları dergılerı mıllette toplayıp satıyor.

Sunday, September 17, 2006 12:53:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!