Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, September 18, 2006

Evlilik ve İlgi


Kocişş bana çiçek almış.Çok mutlu oldum.Kadınları mutlu etmek aslında ne kadar kolay değil mi? Çoğu erkek kadınların mutlu olmasının öneminin ve aslında bunun ne kadar kolay bır sey oldugunun farkında bıle degıl.Arkadaslarımın bırcogunun eşi evlendıkten sonra eşine önem vermeyen erkekler. Bu artık onları sevmıyorlar demek degıl sadece artık ''çantada keklık '' oldugu ıcın dişi kişi ona ayıracakları zamanı daha önemlı ugraslara ayırmaları gerektıgıne karar verıyorlar.Bir de bunlar arasında eşine önem veren erkekleri kendı saflarına cekmeye calısan bır grub var ki en sinir oldugum tip evli erkek grubu.Eşine önem veren, onu mutlu etmenin evliliklerine de güzel bir geridönüşüm olacagını fark etmiş,kadınların duygusal yönden doyurulmasının karsılıgının onlara istedikleri gıbı bır eş kazandıracagının bilincinde olan erkek tipini sürekli dalga gecerek,''kılıbıksın ooooğğğluuummm sen iiihooooaaaa :) '' diyip kendı capında eglenerek , ''ne gerek var adamım böyle masraflara !!! '' diyip yererek kendı türlerinin sayısını artırma cabasında bu düşüncesiz erkekler.Burada kastettiğim sadece çiçek olayı degil.Öyle kabasaba erkeler var ki tanıdıgım ki bu er kişiler evlenmeden önce birer gentlemen ken nikahtan sonra bencil yaratıklara dönüşmüşlerdir.En sinir olduklarımda karısını toplumda aşağalayan,onunla agız dalaşına giren tipler.Oysa kadınlara bir güzel söz,bir sıcak davranıs,onları elüsstünde tuttugunu gösteren toplum ıcınde bır hareketle dünyaları kazanabılır erkekler.Bana sırf Kocişş bana mesela bır restaurantta tuvalete kadar eşlik ettiği için '' ayyy ne şanslısın Aqua '' dıyen bir sürü kız arkadasım var.En basit olay bu ,oysa bu grubun eşleri tuvalate eşlik edeceklerine '' Ne o kızım kurtlar mı kapar dıye korkuyorsun ooo iyi bizde kurtulmus oluruz iiihhhooooohahaha :)) '' diye tepki veren bir tip.Bu konuda önemli olan kadının tuvalate yalnız gıtmekten korkması degıl toplumda eşinin ona önem verdiğinin farkedilmesi!Böyle tip erkeleri de eğitimsiz sanmayın.Ama eğitim ne yazıkki kişiliği tamamen değiştirmeye yetmiyor. Siz eşinize bir adım yaklasırsanız sevgılı kocalar eşiniz size on adım gelir.Bayanları üzmek marifet değil,ben bununla evlendım nasıl olsa agzına etsemde benı bırakıp gıdemez diye düşünmek marifet değil önemli olan sen sectiğin kadını mutlu edebılıyormusun o! Erkeler bunu basarırsa kendılerı de cok mutlu olucaklar bundan emın olsunlar. ( evlilik danışmanı gibi hissettim kendimi ama o kadar cok mutsuz,ilgiye muhtac,eşinden sogumus arkadasım var ki bu konuya bu yüzden kafayı takmıs durumdayım.)

2 Comments:

Blogger Ozgur Gercek said...

aferin aqua'nin kocisine :))) cok guzel cicekler, hem tuvalete de eslik ediyo. dur ben bi sevgiliyi kapip geri geliim,su yaziyi bi okusun :) simdilik bi problem yok ama nolur nolmaz, daha evlenmedik sonucta :)))

Tuesday, September 19, 2006 6:45:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

dugu,princess ; sagolun sekerler

Wednesday, September 20, 2006 11:34:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!