Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, September 20, 2006

ŞEKER & ÇİKOLATA


Ben şeker ve çikolataya çooookkk düşkünüm.Ev de mevcutlarsa ne kadar olurlarsa olsunlar hemen bitirilmeleri gerek yoksa içim rahat etmiyor.Azcık yedim nefsim köreldi yeter diye birsey yok.Markette özellikle küçük paketlerde almaya calısıyorum yoksa Allah korusun şeker komasına girebilirim.Havaalanlarında ki freeshoplardan insanlar içki,parfüm alırken ben bol miktarda çikolata alıyorum.Ülkemiz de pahalı satılan ithal çikolatalardan stok yapıyorum.Küçük bir çocukken de küp şekerleri çaya süte batırır yerdim.Batıracak sıvı bulamazsam katur-kutur yerdim.Okul da ögretmen arkadaslar tenefüslerde çay-sigara içer ben çikolata yerim.Bu özelliğim den ve okulda ki 49 meslektasım arasında en genc olan oldugum için bana ''çocuksun sen'' derler.(Sigara içmiyorum,çayı da sevmem.Türk öğretmen tipine pek uymuyorum ama ne yapalım ;P ) Resim de solucan şeklinde ki şekerimle beni görüyorsunuz.MMMmmm....

10 Comments:

Blogger Ozgur Gercek said...

seker, cikolata falan tamam da. gorunce bi tuhaf oldum el ustundeki solucani :))) he he onu ancak gozum kapali yiyebilirim ben :)

okulda genc ogretmen olmak iyidir, renk getirir, citir hoca :)))

Wednesday, September 20, 2006 4:00:00 PM  
Blogger pınar said...

ben de çay ve sigara içmeyerek türk öğretmen tipini aykırı oluyorum:)) çikolataya bayılırım ben de:) hele nutella olursa...

Wednesday, September 20, 2006 7:02:00 PM  
Blogger uzay said...

uuufff jelibonlar ve cilekli lolipop...yas gidio ben hala yumiii geziniomm:))

Wednesday, September 20, 2006 7:30:00 PM  
Blogger Age35 said...

Çikolata hstası olarak seni çok iyi anlıyor,düşkünlüğünü paylaşıyorum..

Wednesday, September 20, 2006 8:55:00 PM  
Blogger mom said...

of cikolata benimde en cok sevdigim sey, su tirtil seklindeki sekerlemelerden bazen aliyorum annem kiziyo o ne oyle diye:))ama hastalik gibiler bi basladin mi bir daha birakamiyorsun:)

Thursday, September 21, 2006 9:27:00 AM  
Blogger gazel vakti said...

Sen benim kızkerdeşime benziyorsun bu huyunla.Çikolata alışkanlık onda en az bir paket sigara içenler kadar çikolata para hasrcar günde.Olsun be kötü alışkanlığın bu olsun.Sağlık olsun.Gönüller bi rolsun.

Thursday, September 21, 2006 1:52:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Merhaba, o solucanlı jelibonları küçükken abim çok alırdı bana:)) ne çok severdim, şimdi burda görünce taaa eskilere gittim, sevgiler.

Thursday, September 21, 2006 2:38:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Duskun olmayan yoktur herhalde :))

Sunday, September 24, 2006 12:52:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

arkadaslar sevmeyen yoktur herhalde degıl mı?ben normalım yanı yasasın :P

Thursday, September 28, 2006 9:47:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

-de&-da'lari tamamen yanlis kullaniyorsun.

Saturday, October 07, 2006 11:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!