Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, September 06, 2006

YAZ BİTTİ






Yaz bitti.1 Eylül de biz ilköğretimlerde çalısan öğretmenler iş başı yaptık.Tatil de bitti :( Seminerlerimiz oluyor okul acılana kadar onun için gidiyoruz okula.Sürekli toplantı yaptık ayın 1 inden beri.Sıkıcıydı.
Tatil de en cok sabahın köründe annemlerle denize gitmeyi seviyordum.
Plaj fotolarını da sabahın köründe henüz turistcikler uyanmamış deniz süper berrakken çektim.
Yıllardır deniz gözlüğü ile dalarım gecen güne kadar hiç balıklar tarafından ısırılmamıstım.Bileğimden fena ısırdı.O kadar cok canım yandı ki attığım çığlıktan dolayı tüm plaj bana baktı.O kadar acıya ragmen derimi bile sıyırmamış pis balık o kadar acıtmayı nasıl basardı merak ediyorum.

Haftasonu son kez arkadaslarla tekne kiraladık .Artık birdaha seneye toplanır gideriz .Beyler birsürü balık yakaladı ben üzüldüm .Kızlarla yüzdük,daldık,dedikodu yaptık.Gecen hafta üniversitede ki ev arkadasım bana kalmaya geldi.Çok eğlendik çok!!! O gidince eksiklik hissettim.Sanki biz hala beraber yasıyormusuz gibiydi.Tek fark ikimizinde evli olması.

Çok dağınık bir post oldu farkındayım.Ama benim kişiliğim dağınık!!!!Neyse şu denizin üstünde 2 şeyin uçtuğu fotoyu aksamüstü çektim.O nesnelerin adını unuttum şimdi ama yıllardır yüzerken üzerimden gecen ya da güneslenirken yanımdan havalanan bu şeylere binmeyi cok istiyorum.Ama korkuyorum.Gelecekte evin çatısından bu araca binip okula ucarak gitmeyi planlıyorum.Foto da alcaktan uctuklarına bakmayın cok yüksektende gidebiliyorlar.O an da show yapıyorlardı.

Yaz,yaz,yaz,... :(

9 Comments:

Blogger DRNEFES said...

ona dağınıklık deil de konudan konuya atlamak diyorum ben de oyleyim çünkü ve benimle msnde yazısanların bası donuo o yuzden...nedeni ne acaba aynı anda okadar çok konuya nası kafamız çalışıo anlamıorum...
evet balıklar beni de ısırmıştı,aslında kanatmıo koparmıo ama kıpkırmızı yapıolar sanıorum yakıolar...suya gozlukle bakamam irkilirim gorduklerimden dolayı:(

Wednesday, September 06, 2006 7:59:00 PM  
Blogger Ozgur Gercek said...

canim yaaa, tabi senin gibi iki ay tatil yapip boyle hergun sabah denize girince daha zor oluyo adapte olmak :) bak mesela bana, hemencecik alistim sonbahara, hatta polyannacilik bile oynuyorum, lay lay lom, ne guzel guz geldi, yagmur yagdi, yaprak dustu, ne romantik falan diye :))))

Thursday, September 07, 2006 11:18:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

m.abla; bizim buraların dibi cok güzel hiç irkilcegini sanmıyorum :)
princess; bizim buralara hala güz gelmedi sıcakta da okul hiç cekilmiyor.
p.arıza; sağol :)
duygu; helikopter degil onlar fotoyu ben iyi cekemedıgım için sana öyle gelmıs.tepesınde üçgen bişey var pilotla beraber 2 kişi biniliyor heryeri açık,alttada tekerleklerı var baska modellerınde tekerlek yerıne şişme botlar oluyor denıze ınmek ıcın.

Thursday, September 07, 2006 12:33:00 PM  
Blogger DRNEFES said...

eeee ısıran balıklar ürkütmez mi?onu kastetmişitm:)eger orası cesmeyse ben izmirliym ve de hiç yabancı diill:(

Thursday, September 07, 2006 1:57:00 PM  
Blogger Ozgur Gercek said...

Bence her mevsimin başka bir tadı var...Yazın ardından gelen Sonbahar ve hatta lapa lapa yağan kar manzaraları ile kış görüntüleri...Her mevsim ayrı güzel..Galiba en güzeli yaşamın kendisi...

Thursday, September 07, 2006 3:01:00 PM  
Blogger CRESCENT said...

Şu günlerde böyle fotoğraflar görmek ne güzel...:)

Thursday, September 07, 2006 4:05:00 PM  
Blogger starbug said...

ya bnmi de 2yazdır ısırıolar, eskilerin denizkızı olan ben, artk 10m açılamıorm, ztn kıyıda ısırıolar da, fobi oluştu bende maalesef :((

Thursday, September 07, 2006 5:21:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

m.abla;cesme degıl daha cok akdenız :)
ayrtonsenna; bencede hayat guzel ama buralara kar yagmıyor :(
crescent; :)
starbug; galıba bende de olustu :/

Thursday, September 07, 2006 11:51:00 PM  
Blogger allevk said...

ne kadar şanslısın...
nerde bu plaj?

Sunday, September 17, 2006 8:51:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!