Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, August 25, 2006

DOĞUM GÜNÜMDÜ


20 Ağustos benim doğum günümdü.Tatildeydik o sırada.Önce Çeşmeye gittik sonra İzmir de kaldık biraz sonra da görümceciğimin şehrine gittik.19 agustos da halam İzmir de pasta yapmıs bana ilk orada mum üfledım.O buradayken ben de ona benım ev de yapmıstım partı ödesdik yani.20 agustos da görümcecim pasta yapmıs bana küpe almıs bır de orada kutladık.Bu sene sönük gecti artık seneye arkadaslarla aılemle kutlarım umarım.
Yukarıda ki pasta Özsüt imalatı.Çok severim pastalarını. Yakınlarımın doğum günlerin de oradan alırım.Seneye kendime böyle süslü bir pasta alıcagım .
20 agustos aynı zaman da annemle babamın evlılık yıldonumu tarıhı.Cok tesadüfi bir sekıl de normal dogumla ben onların evlilik tarihin de doğmaya karar vermişim niye simdi hatırlamıyorum ooooo... 26 sene oldu nasıl hatırlayayım :)) Bu sene 30.yıllarını kutladılar.Umarım daha cok uzuuuuuuuununnn seneler saglıklı sekılde beraber olurlar ve oluruz.
Dogum dedik aklıma dogum da benı karıstırdıkları geldı.Annemle babacım tedavi sonucu beni edinmişler.Dogum için de buralardan kalkıp İzmire gitmişler.O gün orada bizim memleketten doguma gelen bır aıle daha varmıs.Onların oğlu olmus.(dikkatiniz cekerım benı bır oglanla karıstırmıslar.zaten babama benzıyorum dogdugum da ıyıce erkekmısım heralde ) Hemsıre hanımlar o aileye beni vermişler'' buyrun bebişiniz'' diye.Allahtan sonra olay anlasılmıs da kurtulmusum.Yıllar sonra o cocugun aılesıyle annemler bır düğün de karsılasmıslar.Çocugun dedesi sizin kızı bizim oglana alalım demiş :) Üniversite hastanesın de dogdugum için göbegım kaybolmus.Annem hep göbegin İzmir de kayboldugu için sen orayı cok seviyorsun der belki de dogrudur !!??!!
İYİ Kİ DOĞDUM,GÖRDÜN MÜ BAK 26 OLDUM!!! :)
(iyi de ben 16 hissediyorum ???!!!!??)

12 Comments:

Blogger Sunthing Special said...

İyi ki doğduun :)

Friday, August 25, 2006 6:39:00 PM  
Blogger pınar said...

geçmiş doğum günün kutlu olsun:) bizim kızın göbeği evde duruyor hala. keşke izmire giderken götürüp oraya gömseydim de o da benim gibi sevseydi izmiri:)

Friday, August 25, 2006 8:41:00 PM  
Blogger CRESCENT said...

Mutlu yıllaaaaaarrrr! :))

Saturday, August 26, 2006 10:59:00 AM  
Blogger Age35 said...

LITTLE BIT LATE BUT HAPPY BIRTHDAY..=)

Sunday, August 27, 2006 12:29:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sunthing,pınar,p.arıza,crescent,age35 sagolun şekerler :)

Sunday, August 27, 2006 1:58:00 PM  
Blogger Annelog Atölye said...

hem sana hem de annenle babana nice uzun ve sağlıklı yıllar dilerim Aqua:)
Özsüt bizim de favorimiz, nefis oluyor pastaları.
Sevgiler.

Monday, August 28, 2006 11:37:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

duygu+annelog ; cok tesekkürler :)

Tuesday, August 29, 2006 11:07:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Aqua doğum gününüzü kutlarım,nice yıllara,
bebek bloğa gitmişsiniz anneye de beklerim:)))EEE bende akdenizdeyim :)))
sevgiler

Tuesday, August 29, 2006 12:11:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

candan; 2sinide zıyaret ettım 1ne bırakmısısm comment.tesekkür ederım seker :)

Tuesday, August 29, 2006 12:37:00 PM  
Blogger Pinar said...

Gecmis dogum gunun kutlu olsun! Insan zaten oldugu ya da gorundugu yasta degil hissetigi yastadir :)

Tuesday, August 29, 2006 8:59:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

eysean.pinar; :))

Wednesday, August 30, 2006 1:17:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

iyiki doğdun karım benim,seni çok seviyorum kuzum.

Wednesday, September 06, 2006 6:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!