Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, August 07, 2006

BODY LANGUAGE

Dün Kocişşle denize gittik.Çok güzeldi.Plaj da yanımız da 1 zencı cıft vardı.Onların önünde de yerde 3 kıro Türk genci yatıyordu.Zencıler bunların ılgısını cektı.Laf attılar.Dialog şöyle gelişti;
Kıro-1 : ( ) bu hareketı yapıyor ve Manchester-Fenerbahce (parmak asagı) çiğğuvv diyor.
zencıler guluyorlar.
Kıro-2 : aynı hareket ve Beşiktas-Chelsea dıyor ve yıne çiğğuvvv
Zencıler yıne guluyorlar.
Beylerın anlatmak istediği bu maclar da Türk takımlarının onları yendıgıydı.Tek kelıme ıngılızce bılmeden anlastılar.Biz ingilizce öğretmenlerı bosuna ugrasıyoruz valla body language işi cözmüş.
Bu kıro kardeslerın gercek amacı zencı kadını tavlamaktı .Zencı adam denızdeyken kadınla ıletısıme gırmeye calısıyorlardı.Sonra hep beraber sarmas dolas bırsuru fotograf cektırdıler.
Aksam 8 de Turkcell Super Lig basladıgı için hasta BJK li olan Kocişşle mac izlemeye bir restaurant-cafe ye gittik.Ben sırf evde oturmayalım dıye eve Digitürk aldırmıyorum.O yüzden hep dısarıda yemek yenebılen yerlerde ızlıyoruz.O mac ızlıyor ben yemek yıyor,yazılı kagıdı okuyor,ders planı yazıyor,gazete-kitap vokuyor,FB nin macı varsa izliyorum.BJK de sezonda ki ilk macın da yenıldı,üzüldü Kocişş. Mac sonrası arkadslarımız da oradaydı onlarla takıldık bıraz.Kitap fuarı var buara buralarda.Oraya gittik.Ben ingilizce bir kitap aldım.Kocişş T.Kiremitçiden aldı.Dondurma yedik.Özsütün sadesıne bayılıyorum.

6 Comments:

Blogger CRESCENT said...

Ben de her maç ev gelenlerden stada döner diye aldırmıyorum Digitürk :)) Her hafta her hafta çekilemez ama dii mi? :)))

Tuesday, August 08, 2006 10:31:00 AM  
Blogger Nes london-ist said...

vay be ne guclu kadınlar var,eve digiturk aldırmayıp dısarda yemege gitmek zorundasınız ha, super fikirmiş :)ciddiyim ha

Tuesday, August 08, 2006 10:58:00 AM  
Blogger hayal said...

biz uc kisi iki yabanci dil bilirken, italyada arkadasin vücut dili sayesinde bulduk aradigimiz heryeri :) e tum dunyada vucut dili daha gecerli

Friday, August 11, 2006 7:22:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

yaklaşık 1 senedir birsürü ınsanın günlüğünü okuyorum bu kadar boş bir günlük,bu kadar yapmacık sözler bu kadar itici bi tarz görmedim....(kayınvalıdecımler,Görümcecımler gibi..)
vakit kaybı..

Friday, August 11, 2006 2:03:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

potansıyela; para fikri iyiymiş :)
crescent; haklısın valla ama erkekler sevıyor neyapalım? :)
nes-london; abartıyorsun canım sen de dene :)
hayal; kesinlikle dogru. ahh italya ah :)
anonymouscuğum; :)

Saturday, August 12, 2006 2:49:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Monday, August 28, 2006 3:00:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!