Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, August 02, 2006

HİÇBİR TATİL YETERİNCE UZUN DEĞİLDİR

Pazar günü arkadaslarla tekne kiraladık denıze acıldık.10 kısıydık sanırım + 2 cocuk .Bütün gün Kocişşle yüzdük,daldık,yemek yedik,Kocişş teknenın tepesınden atladı ben herzaman ki gibi atlamadım.Çok güzeldi çok.Denizin dibi muhteşem zaten.Tüm gün balıklarla yanyana yüzmek gibisi yok.Güneşlenmeyı sevmıyorum.Sıkıntı gelıyor.Ayrıca cok yanıp erken kırısmaktan korkuyorum.Kocişş tavla oynadı.Ben tavla oynamayı bilmiyorum.Kocişş öğretecekmiş.Araba kullanmayı da o öğretmıstı bana . Hocam Kocam yani :) Balık yakaladılar.Ben üzüldüm.Biz onlarla yüzerken bizi ısırmıyorlar bıle.Nıye bız onları yakalıyoruz ki ????
Tekneden sonra arkadasların evıne gıttık yemek yedık.
Dün aksam kayınvalıdemler ve görümcecımler bıze yemege geldı.Tüm gün öldüm yorgunluktan.Hava da cok sıcak zaten.Sabahtan da annemlerle denıze gıtmıstım.Kocişş olmasa basaramazdım tabıı aksam cok yardım ettı sagolsun.Güzel bır aksamdı.Mutlu olduk :)
Bu gece sabah 4 gibi su sesıyle uyandım.Sanki bizim sitenin ortasında şelale olusmus gibiydi.Bakıyorum su sesı nerden gelıyor anlayamadım.Lenslerım de yok zaten,olsalar da karanlık!!!! Kocişşi kaldırdım.O da yarım saat dolandı sonra boru patladıgına karar verdık yattık.Şu an hala boru tamır edıyorlar usstalar sular yok!!!!! Ben de bu aksam İzmirden gelen halamları yemege alıcaktım.Annemlerde kalıyorlar.Gazete almaya giderken ustalarla konustum daha boruyu bıle bulamamıslar.Yarına erteledım ben de.
Yarın da görümcecım tekne turuna cagırmıstı benı ama artık ne yapalım.
Cumartesi Kocişşle tatilimiz baslıyor yasasın !!!

3 Comments:

Blogger mom said...

tatil mi basliyo ben postu okumaya baslayinca tatildesiniz sandim:) nerede yasiyordun sen?
iyi tatiller benim yerimede eglenin...

Friday, August 04, 2006 1:09:00 PM  
Blogger Age35 said...

İyi tatiller..

Saturday, August 05, 2006 12:02:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

potansiyela; :)
mom ; ege-akdeniz arası bir yer ;)
age35; sen de hosgeldın tatılın ıyı gecmıs gıbı :)

Saturday, August 05, 2006 8:36:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!