Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, August 05, 2006

EVVELSİ GÜN ,DÜN,BUGÜN

* Boynum tutuldu galiba :(
* Acıktım :O
* Dün liseden kızlarla görüştük.Bugün yine görüşeceğiz.Dün gelmeyenlerden biri bugun gelip düğün davetiyelerımızı dagıtacak.Onları seviyorum. :*
*Perşembe aksamı annemler ve halamları yemeğe aldım.Kocişşle yorulduk ama degdı,güzeldi.
:))
* Dün aksam kayınvalıdecımlere yemege gıttık.Görümcecımlerde vardı.Sonra onlarla sahilde kumların üzerinde armut minderlerde oturduk,içtik,ay ın denıze vurusunu izledik,müzik dinledik,Kocişşin yeğeni A. ile konustuk konustuk konusturduk.Cok tatlı konusuyor.Kocişş onunla ilgilendı yoruldu cocukla ılgılenmenın zorlugunu bırkez daha gördu.Bu arada A. ya cocuk dedım ama kendısı 4 yasında ve cocuk degılım ben dıyor sureklı,sorry A. :P
* ...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!