Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, May 14, 2006

ANNEM, İZMİR ,MI:3, F.B.


TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN!ANNELERİN HAKKI ASLA ÖDENMEZ!!!ANNECİM SENİ SEVİYORUUUMMMMM!Umarım bende çocuklarının çok sevdiği bir anne olurum. İzmir e gittik.Kocişş annem babam ben.Çok güzeldi.Annem dr.sine mamografi cektirtti.Ben de gitmişken burada ki kontrolümde cıkan göğüsümde ki nesneyi kontrol ettirdim.Burada ki dr.ler önemli degil ama 6 ay sonra kontrol edelım demıslerdı.İzmir de ki de önemli degıl dedı ve son kotrolun uzerınden 5,5 ay gecmıstı.Herhangı bır buyume gelısme olmamıs sevındım.Gecen haftalarda okulda bıze semıner verdıler ''meme kanserı'' üzerine.Gösterdikleri görüntüler korkunctu!!!Herkes normal kontrollerını elıyle düzenli yapsın ve 6 ay da bır doktor kontrolu yaptırsın,ultrasound da cekılebılır sanırım,40 yas üstü de mamografi cektirmeyi unutmasın lütfen!Erken teşhis hayat kurtarır!!!!
Arkadaşlarımla görüştüm.Çok özlemıstım onları!!! Alısverıs yaptık tabii ki ,kacar mı??!!??Halamların evinde kaldık,kuzenlerle görüştük.Ama hepsi toputopu 2,5 güne sığınca cok da yorulduk.IKEA dan birsürü sey aldım cogunu hala yerlestıremedım.En güzelide yatak odasında kı tv için aldıgımız küçük tekerleklı raflı sehpa!!! Kocişş hemen monte etti,yerlestirdik.
İzmir e doyulur mu?Döndük geldik,aklım arkadaslarımla izmirde kaldı.Neyse yıne de guzeldı.
Dün aksam yenı dogan kuzenımın bebegıne gıttık.Cookkk seker!Oradan benım ısrarlarımla Kocişş le bir bar a gittik,dans etmek için.İlk genclik yıllarım da sürekli turizm işinde calısınca gece hayatıyla da içlidışlı olmustum.Dans etmeyide cok severim.Kocişşin de gece hayatı ve dansla ilişkisi benim tam tersim durumda!Ama benı kırmaz benim için dans etmeye katlanır.Böylelikle cok gec yattık.Uyandıgımızda saat 13:00 dü!!!Hiç sevmem bu kadar cok uyumayı,günü kacırdım gıbı gelıyor cok uyuyunca.Aksamüzeri arkadaslarla sinemaya gittik. MI:3 (Görevimiz Tehlike:3) Ben bu seriyi severim.En sevdiğim MI:2 idi.Bu da fena değil.Tom un karısını oynayan kadının kıyafetlerı tipi gercek hayatındaki cocugunun annesi Katie yi anımsatıyor özellikle mi secmiş acaba??? Müziği ise tam bir klasik degil mi?Küçükken dizisini de cok severdim.DIN DIN DINDIN DIN DIN DINDIN ... DININIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DININIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII DININ!!!!!
Günüm canım takımım FENERBAHÇE nin şampiyonluğu kılpayı kacırmasıyla bozuldu.Tüm sezon uğraşdidin nasıl gitti şampiyonluk ya...!!! :(
Yarın %90 müfettişler geliyor.Bir sorun çıkmaz umarım!Şans dileyin!

4 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Müfettişleriniz kafa dengi olur inşallah :)) Aklıma başka dilek cümlesi gelmedi..derken
Bol bol takdir alırsınız inşallah :))

Monday, May 15, 2006 1:05:00 AM  
Blogger tipitip said...

Müfettiş mi?????Allah kolaylık versin, hele bir de o komik ingilizceleriyle derse müdehale edip, çocuklara soru sormaya yeltenmiyorlar mı, çok eğlenceli oluyor...;)

Monday, May 15, 2006 4:27:00 PM  
Blogger hayal said...

Müfettiş de kimmiş? Eminim teşekkür edip ayrılacak oradan :))İyi dileklerim orada olacak..

Monday, May 15, 2006 9:41:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

asortik,hayal,tipitip;hepiniz cok sagolun! ;)

Sunday, May 21, 2006 8:20:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!