Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Sunday, May 21, 2006

TAKINTILIYIM BEN TAKINTILI !

Telefon hattımızda ki arızadan dolayı birsüredir yazamadım.Müfettişler yine gelmediler.Artık okul kapanıyor,yazılılar,ödevler,notlar...vb ile ugrasıyoruz.Okulun bir kısmıda gezilere gidipgeliyor.Ben tabii birsürü canavarla birkac gün bir otobüsün içinde,gürültü dinleyerek ve onların basına bırsey gelmesın dıye ugrasarak gecirmeye cesaret edemedıgım için gitmiyorum.Okulların kapanması yaklastıgı için cok memnunum.Çogu insana ögretmenlerın tatılı cooookkkmuş gibi gelir.Aslında 9 ay boyunca cektıgın gürültüye,cocuklardan kaptıgın hastalık sayısına,bogaz agrısına,tozunpisliğin içinde calısmaya,tembel ve yaramaz öğrencilere katlanmaya az bile!!!!
Tatil demişken 19 Mayıs Genclık ve Spor Bayramına ilköğretimde calıstıgım için katılmıyoruz.Ben de o günümü kuzenlerımı ağırlamakla ev de gecırdım.Kuzenimin biri baska bır sehırden geldı tatıl için.3,5 yasında cok seker bır oglu var. Kuzenım Bogaziçi mezunu eşi de U.S.A de eğitim almıs.İngilizceleri cok iyi.Cocuklarıyla dogdugundan beri ingilizce konusuyorlar ve oğullları sanırım son 1 yıldır hem su gibi ingilizce hem de Türkçe konusabılıyor.Çok şeker konusuyor hem de!Ben de bir ingilizce öğretmeni olarak ileride cocuguma bunu uygulamak istiyorum.Fakülte de bu konunun dersini almıstık zaten. ''Bilingual'' bir çocuk yetiştirebilecekmiyiz bakalım???
18 Mayıs da burada ''Bulutsuzluk Özleminin'' konseri vardı.İzlemeye gittik.Lisede dinlerdim ben onları anılarım canlandı.19 Mayıs da burada ''Grup84'' ve ''İzel'' in konserlerı vardı.Kocişş Grup84 ü seviyor diye gittik erkenden,İzel 23:45 de çıktı sahneye.Benim ayaklarım cok agrıdıgı için onu uzun süre izleyemedik.Havai fişek gösterileri çok güzeldi.Hatta bir cesiti muhtesemdi.Harry Potter filmlerinde ögrencilerin yemekhanelerının tavanı yoktur, parlak falandır.Havai fişeklerden biri aynen öyleydi bayıldım!!!! Kayınpederimin de ilgili oldugu bır grup ''Turgut Özakman''ı getirtti bayram dolayısıyla.Kocişşle gittik.Çok kalabalıktı ve işlerden dolayı gec gıdebıldık.Ama oldukca ilginç şeyler anlattı,cok ''dolu''bir insan gercekten.
Dün aksam için Kocişş mutlu olsun diye onun iş arkadaşlarını ve eşlerını cagırmıstım eve.Yaşları bizden oldukca büyük kişiler. Ama Kocişş istiyor diye cagırdık birkere.Bayanlar daha önce aynı yerde calıstıkları için benimle pek ilgilenmediler.Beylerde gündüz birbirlerini görmeleri yetmiyormus da aylardır görüsmüyorlarmış gibi ''deniz manzarası izleyecegız'' deyıp balkona kactılar.Ben gecemi ciftin birinin sahip oldugu 2 yaslarında ki oglanın jumbo metal cay tabagı ve kasıgını bırbırıne vurmasını sonrada onları beyaz sehpama vurarak cizilmedik yer bırakmayısını izleyerek ve servis yaparak gecırdım.Çocukları iyi tanırım bir öğretmen olarak cocuk normal cocuk gıbı davranıyor da annesi niye onu engellemedi onu anlayamadım.Yukarıda bahsettiğim kuzenimse oğlunun tüm gün peşinde kostu birseye ve kendine zarar vermesin diye.Bütün eşyalarımı alana kadar cok calıstım hatta uzun süre 2 iş de aynı anda calıstım.Sanırım bu yüzden bir de aslan burcu olmamdan belki de cocugum olmamasından ben de bır esya takıntısıdır gıdıyor.

2 Comments:

Blogger Sera said...

ben de en çok ailelerin çocuklarına lakayıt kalmalarına kızarım.
84'ü ben sevmem ama kardeşim istiyor diye gitmeye kalktık. ortamı beğenmedim açıkçası. saatlerce prova yapıp insanları beklettiler. biz 10'da ayrıldık ordan daha fazla dayanamadık.
bir de "öğretmenlik ideal meslek tatili çok, bayan için ideal yarım gün çalışıyorsun" gibi laflara ben de kızıyorum. bütün gün çocuklarla neler çektiğinden kimsenin haberi olmuyor ve "bayanlar için ideal" demek hem kadınları küçüksemek hem de öğretmenliği diye düşünüyorum.

Sunday, May 21, 2006 11:40:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Bende çocuğuna tavır koymayan anneye kızarım..Ben hiç öyle davranmadım..Şansıma burada karşılaştığım çoğunluk çocuklara öyle davranıyor..Bence aile büyüklerinin ya da yaşı büyük arkadaşlarının bu insanları uyarması lazım..İlkokulda Çağıl buradaki özel okullardan birine gidiyor..Her ay toplanıp bir restauranta gidiyoruz..Ama yanlarında anneler olduğu halde çocuklar resmen bağları çözülmüş inekler gibi koşturup duruyorlar..Kimsede rahatsız olmuyor..Ben yerin dibine giriyorum..En sonunda beraber gitmekten vazgeçtim..Bence biraz annelerin rahat olmasından kaynaklanan kötü bir davranış..Bir günde denizde emekleyen bir bebeği 3 kere denizden çıkardım..ve en sonunda götürüp annesinin önüne bıraktım..Düşünün ben kitap okumama rağmen o kadından hızlı hareket edip bebeği denizden çıkarıyordum..

Monday, May 22, 2006 12:11:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!