Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, April 29, 2006

İZMİRİM GELDİİİİİİ

İzmir dogumluyum.Ama oralı degılım.Üniversiteyi orada okudum.Akrabalarım oldugu için bebekliğimden beri sürekli gittim.Hayatta neredeyse her hayalim gercek oldu ama bir tek İzmir de yasama istegim olmadı niyeyse... Buradayken orayı oradayken burayı özlerdım eskıden.En iyisi yazın burası kışın İzmir! Mutlaka yılda 4-5 kere gıtmem gerek yoksa sıkıntı basıyor bana.
Yani yine ''izmirim'' geldi.En son 3 ay önce gitmiştim.Çoookkk özledim çookk!Arkadaslarımı,akrabalarımı,herseyını...! Aslında yakın ama otobuse dayanamıyooommm,Kocişş in de sürekli vakti yok,arabayla tek basıma yolculugada cesaret edemıyom,ucakda yok cok yakın dıye aslında coookk da yakın degıl koymalılar bence ya... :)))))
Gelecek haftasonu gitcegiz herhalde!Bugun Kocişş yıne Bodruma gitti,aksam işallah gelicek.Ben de gidebilecektim bu sefer ama yağmurluymus o yuzden gıtmedım.Burası güneşli ama denize henüz giremiyoruz !!!

8 Comments:

Blogger Age35 said...

Benimde sık sık Ankara m geliyor!!!

Monday, May 01, 2006 11:38:00 PM  
Blogger tipitip said...

Çeşme, Ilıca'da, ufak ama sevimli, deniz dibi bir yerde cafe açsam, akşamları orası müzik dinleyip sohbet edilebilen, güzel yemekler yenen, sıcacık bir yer olsa. Gelen giden herkesi tanıyor olsam, her akşam masaları dolaşıp insanlarla sohbet etsem, kendi istediğim müzikleri çalsam. Şööyle bir huzur dolsam, güneş batarken...
Özet olarak İzmir'i bende çok severim ;)

Tuesday, May 02, 2006 5:52:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

AGECİM; ALLAH SENIDE KAVUSTURSUN
TİPİTİP; BENDE... :)

Tuesday, May 02, 2006 7:26:00 PM  
Blogger Aslı Cin said...

İnşallah ben bir dahaki haftasonu orada olacağım :)

Wednesday, May 03, 2006 9:21:00 AM  
Blogger Pinky said...

Ben hep burdayım.Gerçekten özlenmeyecek gibi bir şehir değil burası :)

Wednesday, May 03, 2006 11:21:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

aslı,benım de gıtmem cok yakın hehehe ;)
pınky; kıymetını bıl,hem orda yasıyosun hem öğrencısın 2sınınde kıymetını bıl aahhhahhh....

Thursday, May 04, 2006 12:44:00 AM  
Blogger filliboya said...

eski post ama comment yapmadan duramıycam: benim de bütün akrabalarım izmirde, universiteyi izmirde okudum. ama maalesef izmirde yaşamıyorum:(

Friday, May 05, 2006 2:26:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

bende fıllıboyacım ya :(

Wednesday, May 10, 2006 5:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!