Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, May 03, 2006

BU GÜNLERDE KAFAYI TAKTIĞIM ŞEYLER:
1) Altın renkli kıyafetler,aksessuarlar
2)Her zaman ''AVRUPA YAKASI'' ! :)
3)Parlak saclar
3)Gümüş&siyah göz farı
4)MAC allık,çantalaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrr
5)Naneli,yeşil elma dilimli limonata
6)İzmir
7)Yaz
8)Karides,cheese cakes
9)Aşk
10)Uzuuuunnnn zincirler ,2-3 zinciri üstüste takmak uclarından sallanan biseyler
11)Sarma
12)Kalamar(herzaman takık)
13)tatil
14)kameralı cep telefonları
15)Pırlanta
16)masaj (herzaman :))
17)Gölgeli saç (sacım gölgelı degıl)
18)SPOR
19)Bikini
20)Yurt dışı
21)Dans dans sabahlara kadar dans
22)Sac bantları
23)güneş gözlüğüm(çok seviyorum onu)
24)teak agacından balkon mobılyası
25)IKEA
26)Bazen kırmızı oje bazen french
27)YvesSaintLaurent gözaltı kapatıcım (bitti ve bana hediye edılmıstı cok üzüldüm bitince)
28)Japon balıgımın cıkardıgı ''çukçukçık...etc'' sesler
29)Topuklu açık ayakkabı
30)Etek,etek,etek,...etc.
31)Su içmek
32)Multivitaminim ''one a day''
33)Yeşil elma yeşil erik
34)Dondurma
35)Alışveriş
36)İzmirde ki halama hediye
37)cogaltılacak fotograflar
38)yaklasan 1. evlılık yıldönumumuz için Kocişşe hedıye( SİZ İLK YILDÖNUMUNUZ DE NE ALMISTINIZ??? )
39)Küçücük, ikramlar için üretilen browniler vişnelisi favorimiz
40)Fenerbahce niye BJK ye yenıldı son anda ya...?? :(
41)Yatak odası tv.ne yenı sehpa
42)Planları kontrol et müfettişlerin gelmesi çoookk yakın
43)Gıymedıgın kıyafetlerı götürecegın yere gotur
44)Koton dan elbise
45)Kolsuz uzun tunık mı ne dıyorlar belden buzmelı bayılıyorum
46)3 kilo ver!!!!
47)cilt bakımı
48)yolculuk
49)AŞK (herzaman)
50)fındıklı cıkolata



17 Comments:

Blogger uzay said...

bahar yapıyo böyleeee.. bende bahar olunca herseyi ona yoruyorum kolay kacıs yolu:) ooofff cok ortak istek war yau:)

Thursday, May 04, 2006 12:46:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

uzay; bahardanmı yaw hiç düşünmemiştim??'' :)alalım yapalım kurtulalım

Thursday, May 04, 2006 1:58:00 AM  
Blogger tipitip said...

Kafaya taktıkların hep böyle güzel şeyler olsun inşallah...

Thursday, May 04, 2006 9:28:00 AM  
Blogger Asortik Krep said...

Giymediğin kıyafetleri bizim derneğe verirmisin?
hatta eski eşyalar ve okunmuş kitaplar ?
Yani diyorum Mavikuş derneğine :)
Bahriye Üçok parkının arkasında merkezimiz...

Thursday, May 04, 2006 3:56:00 PM  
Blogger Deadora said...

oohhh canim suyundan da koy..
:)) umarim en kisa zamanda gerceklesir dileklerin..

Thursday, May 04, 2006 3:56:00 PM  
Blogger kedi said...

Ben senin şu takıntılarını copy paste yapabilirmiyim?ehi ehi:)

Birkaç şey haricinde tüm kadınlara uyan maddeler,yalnız kiloyu biraz artıralım cicim,beni 5 keser:)))

Thursday, May 04, 2006 6:14:00 PM  
Blogger filliboya said...

ben bide saç modelimi değiştirmeyi ekliyorum bu listeye.Ha bide şu Zara'daki rengarenk caprylerden koyiyim son madde olarak..

Friday, May 05, 2006 2:18:00 PM  
Blogger starbug said...

ahh ahh.. keşke bnm de "sadece" 3 kilo fazlam olsaydı :(
mik.

Friday, May 05, 2006 3:14:00 PM  
Blogger Age35 said...

Süper bir liste olmuş bu ...her şıkda kendimi buldum adeta...

Friday, May 05, 2006 9:49:00 PM  
Blogger elma said...

ooh oh oh ne guzel takintilar boyle, gozum gonlum acildi:)

Monday, May 08, 2006 1:29:00 PM  
Blogger zeyno said...

Listede çok şey ortak takıntılar!

Tuesday, May 09, 2006 12:00:00 AM  
Blogger hayalperisi said...

yani ne diyeyim benden cok istegin var :))
ama en güzeli visneli browni ben gideyim yapayim canim cekti simdi ;)

Tuesday, May 09, 2006 11:06:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

TİPİTİP; Umarım!!!
ASORTİKK.; Ben calıstıgım okulda cok fakır cocuk var.genelde onlara verıyorum kullanmadıgım esyaları.ama sıze de verebılırım.gecenlerde yerel gazetede fotonuz vardı bayanlardan hangısı sensın acaba?
DEADORA;Dilek mi biter sekerım ya.. :)
BİYONİKCİM;Al tepe tepe kullan seker
Filliboya;zara konusunda haklısın izmirde gördüm senınkılerı :)
STARBUG; Fotolarında sende sısman gorunmuyorsun kı?herkadın gıbı abartıyorsun bence!
AGE35;Thanks
ELMASEKERİ;Eminim senın takıntılar daha cok ev dekorasyonuyla ılgılıdır.gecen sene evlenırken bende aynı senın gıbıydım ev ev ev! dıyodum sureklı :))

ZEYNO; Normal,hepımız dişiyizya o bakımdan

HAYALPERISI;Hamaratız bakıyorum!ne guzel bende ısterdım ama tembel dogmusum ben vısnelı brownıyı marketten alıyorum :)

Wednesday, May 10, 2006 5:48:00 PM  
Blogger Nes london-ist said...

bi dakka bi dakka bu benim listeme fena halde benziyor,balık burcu olmayasın sakın ?:)

Wednesday, May 10, 2006 8:24:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Aquacığım, yerel gazetede de sabahın akdeniz ekinde de biz vardık..Gözlüklerimden tanırsın diye düşünmüştüm :)Kot pantolon kot ceketli..

Wednesday, May 10, 2006 11:24:00 PM  
Blogger hayal said...

İlk evlilik yıldönümümüzde, çalıştığım ajanstaki art direktör arkadaşımın yardımıyla bir albüm yapmıştım. Bizim için çok özel olan fotoları seçip, tanıştığımız gün, düğün, nişan, balayı vs, hepsine özel sözler, şiirler yazıp, bunları da atölyede basmıştık. Sonra spiralli bir kitap şeklinde getirdik, bezle kapladık. Dışına gelin çiçeğimden birkaç tanesini ve en sevdiğim düğün resmimi yapıştırarak çok özel bir kapak yaptık. Her gören bayılmıştı. İlişkimizin şık bir özeti gibiydi.
Ama şimdi düşünüyorum da bu sanırım daha çok kendime bir hediye idi. Kocam pek de anlamamış olabilir verdiğim emeği ve göz nurunu.
Belki de en iyisi iş yerine çiçek gönderip saat parfüm gibi bişiy almak.

Thursday, May 11, 2006 6:41:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

NESLONDON; ASLAN ım :)
ASORTİKK; Bendeki gazetede öyle bırı yook baska gazete heralde bu
HAYAL;Cok yaratıcı ve zekıce ama erkekler anlarmı bılmem?? :)

Sunday, May 14, 2006 10:26:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!