Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Wednesday, March 08, 2006

GELDİ GELDİ :)

Dün uzuuunn bir post yazdım uctu gitti bilgisayarım bozulup durdugu için bunu da kendı bılgısayarımdan yazmıyorum zaten.Kociş geldi :) Haftasonu cumartesi sabahın köründe hastanede check-up yaptırıyordum.Çocukluk arkadaşım Blondy de yanımdaydı.Çünkü ikimizde spor salonuna baslıyoruz ve check-up gerekli.Aç karnına birsürü test yaptırdık.En kötüsü ''topless'' hemsirelerin önüne yattıp vücudumuza mandallar taktırarak çekilen kalp bilmemnesiydi.Ben daha önce de sporsalonuna defelarca gitmiştim.Ama ilk kez aletli denen olaya gırıyorum.Kas yapıp,yaslanınca sarkmayacak kol altı derisi hedefim:))) Bakalım ne kadar sürecek azmim !!!
Pazar günü sehır dısında yasayıp haftasonu ıçın buraya gelen baska bır cocukluk arkadasım Japan ve esi sabah bıze geldıler.Japan Ebru Şallı formunda bır hamıle.Ben 50 kiloyum.Hamıleyken benden daha zayıf gorunuyor düşünün yaniii :) Bize bir lamba getırmısler salonumuza!Onlar gıttı bız esımle yemege gittik denızkenarı güneşlik biryere.Sonra bowling oynadık.En sonda sinemaya Bir Geysanın Anılarına gittik.Film cok kötü degildi.Ama kocişş %40 da uyudu filmin.Ben geysaları daha elegant ortamlarda yasarlar sanıyordum.Bunlarsa sefıllerı oynuyorlar yazık valla :P Ayrıca basrol oyuncusunu cook guzel bulmadım.Evdeki ondan nefret eden dıger olgun geysa ondan daha hostu.
Aliye dizisini izlemem.Çünkü ilerlemiyor.Aliye sürekli ortalarda ''Siiinnnaaaaannnn ...!! ''' diye bagırarak kosturuyor.Bayık!!!! Haberlerde dizinin oyuncusunu &evli yönetmenle arabada görünce düşündüğüm tek sey:''Bütün Erkekler Aynı'' oldu.Kesinlikle erkeklerle bız saftrık kadınların beyınlerı farklı calısıyor.Buna ragmen milyarlarca yıldır beraber yasamaya calısıyoruz.Yönetmenin karısının havaalanındaki görüntülerine cok üzüldüm.Hiçkimse bu hale düşmeye layık degil!!!!!

2 Comments:

Blogger Baran Baygan said...

Selam blogunu okudum hosuma gitti. Cok sevimli yazmissin.. Bu comment aslinda genel bir comment denebilir.

Resim koymakta zorluk cektigini filan soylemissin daha onceki bir postunda..

http://bibitibabitiboo.pagefish.com/

Bu gonderdigim linkte benim yaptigim bir sitede yazilmish bir blog (book) var. Resim musik video filan koymak cok kolay olsun diye ugrashtik. %100 turk yapimi.. denersen seviniriz ;)

Mutlu bloglar

Wednesday, March 08, 2006 7:52:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

BARABNB. ok thanks

Saturday, March 11, 2006 2:41:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!