Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Friday, August 10, 2007

İŞTE ÖYLE

DENİZE GİDİYORUM.
HAFTADA 3 AKŞAM KURSA ÇALIŞMAYA GİDİYORUM.
KUZENLER GELDİ ONLARLA TAKILIYORUM.
AKŞAM 6 DAN SONRA YEMEK YEMİYORUM. 2 KİLO VERDİM :) 2 DAHA VERSEM KEŞKE!
LİSEDEKİLER İYİ Kİ BURDA.BOLBOL BULUŞUYORUZ EĞLENİYORUZ.EN SON C.DEYDİK. F.NİN DÜĞÜNÜ KINASI GÜZEL OLDU BİZDE KOKOŞ KOKOŞ TAKILDIK.
KURSTA 2 ÖĞRENCİM HAMİLE .SABAH AKSAM BEBEK OLAYI.
KARDEŞİMİN DİŞ AĞRISI VAR 20 LİK.İŞE GİTMEMİŞ ONA GİDECEĞİM BİRAZDAN.
AZ YİYORUMYA BU ARALAR GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN KIZARTMALAR FALAN GEÇİYOR SÜREKLİ :)

9 Comments:

Blogger sessiz balik said...

blogumu ziyaret
seviyor olmak
deniz aqua ve balık
ilişkilerinin yarattığı bir çekim mi var ne :))
sevindim ve çocuklar gibi oldum

Friday, August 10, 2007 4:55:00 PM  
Blogger kakaolusevgi said...

SÜPER BİRŞEY YA 2 KİLO VERMEK.AY,İNŞALLAH 2 DAHA VERİRSİN :)DARISI BİZİM BAŞIMIZA

Saturday, August 11, 2007 12:50:00 PM  
Blogger Esra said...

20likler zordur. Cektirsin kardesin, en kesin cozum. :-)

Sunday, August 12, 2007 12:42:00 AM  
Blogger SELIN said...

BENIM KILOLAR ALDI BASINI GIDIYO EN UZUN DIYETIM BIR HAFTA SURUYO NAPICAM BEN YAAA

Sunday, August 12, 2007 7:35:00 AM  
Blogger Serra said...

ben de ak$am 7den sonna yemierek zayifLadim. ama $uan geceyariSi biLe oLsa yiorum cunKu abd`ye donunCe "ah ben o son diLim biLmem neyi neden yemedim, burda yok ki, ke$ke oLsa da yeSem" die du$unup uzuLmemek icin.. ;P

~Serra

Monday, August 13, 2007 9:36:00 AM  
Blogger aquamarine said...

valla kendini tutabiliyosan yemek konusunda tebrik ediyorum seni. iki kilo da vermişsin oh ohh maşallah:)

Tuesday, August 14, 2007 7:01:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Kızılada için ..
Alesta'yı arıyorsun..Her akşam onlar götürüp alıyor Kızıladadan.Sadece balık ve deniz ürünleri var ve fiyatları diğer yerlere göre farklı.Her akşam kalabalıkmış.
Sormuştun ya..

Wednesday, August 15, 2007 10:29:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

sessizb yıne beklerım
k.sevgı amin :)
archisugar blogu ve kızın cok seker
selin hemencık onlem almak lazım sonra zor olur

serra tabıı canım bu fanı dunyada dı mı ;)nasıl olsa gıdınce verırsın seker

aquamarıne sagol aman nazar degmesın ıstıyorsan darısı basına

asortık cok sagol canım ya.ama fıyatları az bucuk duydumda ne kadarı dogru bılemıyorum tabıı eksıkmı fazla mı.

Wednesday, August 15, 2007 12:12:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Fazla tuzlu :))

Wednesday, August 15, 2007 4:42:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!