Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, June 25, 2007

ÇOKSICAK



HAVA ÇOK SICAK ! BUGÜN ARABA DA 50 DERECEYİ GÖRDÜK :=O


ALLAHIM SEN BİZE ACI AZICIK DÜŞÜR ŞU SICAKLARI LÜTFEEEEEEEEEENNN!

CUMA AKSAMI BURALARIN EN HOS BUTIK OTELININ ACIK BÜFESİNE GİTTİK.CANLI MÜZİK DE VARDI SÜPERDİ.BU AKŞAM ,EVLİLİK YILDÖNÜMÜ KUTLAMALARIMIZ KAPSAMINDAYDI.25 HAZIRAN BIZIM EVLILIK YILDÖNUMU!!!


DÜN ÖNCE AKŞAMÜSTÜ DENİZE SONRADA BURDAKİ FESTİVAL KAPSAMINDA ARKADAŞLARLA METİN UCA YA GİTTİK.ÇOK ŞEKER ADAM!!!ORDAN SONRA ORALARDAKİ BIR LUNAPARKA GİTTİK.KOSKOCA 4 YETİŞKİN İNSAN Kİ 3 Ü ÖĞRETMEN İYİKİ ÖGRENCILER BIZI O HALDE GORMEDI ZIRA OTORİTE FALAN KALMAZDI SINIFTA :=) ''ZIPZIP''LARDA DAKIKALARCA ZIPLADIK HATTA KOCİŞŞ TAKLALAR BİLE ATTI.

BEN DAHA ÖNCEDE ZIPLAMISTIM KOCISSDE TADSIN ISTEDIM BU ZEVKİ :) HAYATIMDA İLK KEZ ÇARPIŞAN ARABALARA BİNDİM.BABAM ÇOK EVHAMLIDIRDA BIZI HIC BU TARZ SEYLERE BINDIRMEZDI.HERYERIM MORARDI CARPMALARDAN.ÇOCUKLARA UYGUN BIR YER OLDUGUNU DUSUNMUYORUM.BABAMIN KIZIYIM NE DE OLSA :) DAHA SONRA GECEYARISI GIBI ÇORBA İÇTİK VE ARKADAŞLARIN EVİNİN HAVUZUNA YÜZMEYE GİTTİK.SABAH 02:00 DE YÜZMEK İLGİNÇ BİR DENEYIMDI.
BUGÜN GÖRÜMCECİMLER GELDİĞİ İÇİN ONLARLA DENİZE GİTTİK.AMA ASLA DENİZE GİDİLECEK BIR GUN DEGILMIS AZ DAHA KAVRULACAKTIK SICAKTA.


6 Comments:

Blogger nilly said...

Bende Denverdayken bir ev partisine gitmstim.Onlarda trampet denen zip ziplardan vardi. Hafif alkollu kafayla hic yapilmayacak birseymis. Hem kafan iyice donuyorhemde cok yorucu oluyor :) Carpisan arabalar benim favorimdir. Burdada festivaller oluyor, lunapark kuruyorlar ama carpisan araba getirmiyorlar hic.

Monday, June 25, 2007 1:52:00 AM  
Blogger Serra said...

yuzmek icin iyi bi gun deiLmi$ denir mi hic? cix cix :) deniz manyaqi okuyucuLarin kiSkanabiLir.. :P

~Serra

Monday, June 25, 2007 4:47:00 AM  
Blogger starbug said...

25 haziran bizim de 23.ayımızzz!
kutlu olsun hepimize;)) nice senelere inşallah..

Monday, June 25, 2007 10:59:00 AM  
Blogger Noni said...

Evlilik yildonumunuzu kutluyorum canim, nice nice yillara diyorum!!!

Monday, June 25, 2007 9:11:00 PM  
Blogger nymphea said...

Oncelikle evlilik yildonumunuz kutlu olsun. Bu arada carpisan arabaya hic binmemis olmana inanamadim, ama neyseki gec de olsa bu zevki tatmissin, ben bayilirim:))

Tuesday, June 26, 2007 2:48:00 PM  
Blogger Kirpikteki Gözyaşı said...

Merhaba:) Evlilik yıldönümüz mutlu olsun! Geceniz bol eğlenceli ve uzun olmuş:) Nice seneleriniz olsun hep birlikte!

stanbul'dan sevgiler.

Sebla.

Wednesday, June 27, 2007 11:16:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!