Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Saturday, July 07, 2007

GÜNÜBİRLİK GEZİ

PERŞEMBE GÜNÜ ÇOCUKLUK ARKADAŞIM JAPANIN OTURDUGU ŞEHRE KAMYONET ALMAYA GİTTİK.BEN TABİİ JAPANI VE ONUN FISTIK KIZINI GÖRMEYE GİTTİM.CANIM BENİM 1YAŞINDA VE O KADAR TATLI Kİ. AYRICA ÇOK BÜYÜMÜŞ TAM KIZ OLMUS ARTIK.BAYILIYORUM BU ÇOCUĞA !!!!!! ALTTAKİ 4 DİŞİNİ GÖSTERE GÖSTER Bİ GÜLÜŞÜ VAR Kİ
KAMYONETİ KOCİŞŞİN İŞİ İÇİN ALDIK .ALLAH KAZALARDAN BELALARDAN KORUSUN BİZİ!HAYIRLI UĞURLU OLUR İNŞALLLAHHHHH
GÜNÜBİRLİK GİTTİK GELDİK AMA ÇOK EĞLENDİM BEBİŞİ GÖRDÜĞÜM İÇİN.BEBEK OLAYI İÇİN BEN HİÇ HAZIR DEĞİLİM,NE ZAMAN HAZIR OLUCAM ACABA???

4 Comments:

Blogger kakaolusevgi said...

Tatlım,bizim de 2 sene olacak Allah kısmet ederse evliliğimiz.Ben de şu son bir aya kadar hiç ama hiç düşünmüyodum bebek.Allah'ım ben ne zaman isteyeceğim yaa diyordum ve ne zaman hayırlısıysa o zaman içime şu çocuk isteğini versin yarabbim diye dua ediyordum.Bir ay önce birden içimde bebek isteği oluştu..Allah hepimize güzel evlatlar versin.Sana da inşaallah.
Bu arada kamyonetiniz hayırlı işler getirsin inşaallah.

Saturday, July 07, 2007 2:40:00 PM  
Blogger pınar said...

kazasız belasız kullanın aquacım.
çocuk için de hazırmışsın gibi geldi bana:)

Saturday, July 07, 2007 3:17:00 PM  
Blogger Serra said...

hayirli olsun kamyonet. kazasiz belasiz kullanilir in$. ufakLigi gormedik ama annati$ina gore tatLi bi$i, ona da ma$allah..

~Serra

Monday, July 09, 2007 5:39:00 AM  
Blogger elma said...

:):) hamile kalinca hemen ve mecburen kendini hazir hissediyosun Aqua'cim:) Vlla ben baska hazir hissetme yontemi bilmiyorum:)!

Wednesday, July 11, 2007 1:33:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!