Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, July 10, 2007

DÜN YETİŞKİNLER İÇİN AÇILAN BİR İNGİLİZCE KURSUNDA ÖĞRETMENLİĞE BAŞLADIM.HAFTADA 3 AKSAM.2 YILDIR YAZLARI ÇALIŞMIYORDUM.CUMA GÜNÜ BİR ARKADAŞIM ARADI.BU İŞ ONA TEKLİF EDİLMİŞ ONUNDA İST.A GİTMESİ GEREKİYORMUS SEN CALISIRMISIN DEDİ BÖYLECE BAŞLADIK.ALLAH ÇALIŞMA AZMİ,GÜCÜ,İSTEĞİ VERİR FAZLA FAZLA UMARIM.HAYIRLI OLUR İNŞALLLAHHHHHH.ÖĞRENCİLER İYİ İNSANLARA BENZİYORLAR ÖYLE ÇOK SİVRİ TİPLER YOK .

CUMARTESİ SAÇIMA HAYATIMDA İLK KEZ GÖLGE YAPTIRDIM.RESİMDEKİNDEN AZCIK DAHA KOYU RENK OLDU.BEĞENDİM GİBİ ;) GÖZÜM HALA ALIŞMADI AMA.KOCİŞŞ VE ARKADASLAR ÇOK BEGENDIKLERİNİ SÖYLEDİLER .DAHA ÖNCE SAÇIMI HİÇ BOYATMAMIŞTIM.SAÇIMIN DOKUSU DEĞİŞTİ GİBİ . OYUNCAK BEBEKLERIN NAYLON SAÇLARI GİBİ GELİYOR. ;)

5 Comments:

Blogger kakaolusevgi said...

Yeni işin hayırlı olsun inşaallah.
Ben de saçlarıma ilk gölge yaptırdığımda çok zor gelmişti ama sonra giderek artırıyor insan sarıları.Şimdi ise sırf gölge var saçımda.Sarıya alıştım şimdi de.Senin de zamanla çok hoşuna gider.

Tuesday, July 10, 2007 12:43:00 PM  
Blogger Noni said...

Aquacım yaz dönemi işin ve saçın hayırlı olsun, güzel dersler diliyorum sana, öpüyorum kocaman!

Tuesday, July 10, 2007 10:37:00 PM  
Blogger elma said...

haftada uc gun bikac saatse bi de sorun olmaz aqua'cim yaparsin sen, calis caliiss:) sac rengi super, golge en cok dogal sacin uzerine yapildigi zaman guzel duruyo bence, eminim yakismistir.. dokusundaki degisikligi bilemiycem, artik benim sacim boyanmadigi zaman dokulup sagliksizlasiyo, boyuyorum duzeliyor:) alisirlar belki seninkilerde:)

Wednesday, July 11, 2007 1:37:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

k.sevgi,UMARIM ÖYLE OLUR
noni, BENDE SANA.... :)
elma, HERALDE ALIŞACAKLAR NAPSIN GARİPLER ;)

Wednesday, July 11, 2007 1:32:00 PM  
Blogger pınar said...

işin ve saçın hayırlı olsun:) bu yaz ben de gölge yaptırmayı düşünüyorum. daha öncede yaptırmış ve saçımı yıprattığı için bi daha yaptırmam demiştim ama napayım güzel görünüyor:)

Wednesday, July 11, 2007 7:56:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!