Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, July 12, 2007

ÇOKküçükGÖRÜNÜYORSUNUZ

YAZ KURSUNDA ÇALIŞMAYA BAŞLADIMYA GÖRÜŞMEYE GİTTİĞİM GÜN MÜDÜR YARDIMCISI BENİ GÖRDÜ VE ŞAŞKIN ŞAŞKIN BAKTI.TELEFONDA KONUSMUSTUK DAHA ÖNCE.
AQUA HANIM DEDİ EVET BENİM DEDİM BAKTIBAKTI GİTTİ.
SONRA BİR ARA GELDİ MESLEKTE KAÇINCI YILINIZ ?DEDİ 5 BİTTİ DEDİM.YAAA..... DEDİ.
AKŞAMLARI YETİŞKİNLERE İNGİLİZCE ÖĞRETECEKSİNİZ BİLİYORSUNUZ DEĞİL Mİ DEDİ.
EVEEEEEEEETT DEDİM.O AN ADAMCAGIZIN DERDINI ANLADIM.
MERAK ETMEYİN BEN DAHA ÖNCE 2 SENE AKŞAMLARI YETİŞKİNLERE KURS VERDİM ... DİLKURSUNDA DEDİM.İYİ O ZAMAN DEDİ.
SONRA KONUSTUGUMUZDA ÖĞRENDİMKİ BENİM COK KÜÇÜK OLDUGUMU FALAN DÜŞÜNMÜŞ.
BU BENİM BAŞIMA SÜREKLİ GELİYOR ALIŞIĞIM ZATEN.HELE MESLEGIN ILK YILLARINDA DAHA BETERDİ.
ÖĞRETMENLİKTE İLK YILIMDA OKSINAVINDA GÖZETMEN ÖĞRETMEN OLARAK GÖREVLİYİM.SINAVIN OLDUGU OKULDA BENIM MEZUN OLDUGUM İLKÖĞRETİM.TEEE BENİM ZAMANIMDAN BERİ ÇALISAN BİR MÜD.YARDIMCISI VAR ÇOCUKLARI SIRAYA SOKMAYA ÇALIŞIYOR KARMASA OLMASIN İÇERİ ALIMDA DİYE.BENDE KAPILAR AÇILCAK DİYE BEKLİYORUM ÇOCUKLARLA.DİKKATİNİZ ÇEKERİM BU ÇOCUKLAR ESKİ TABİRLE ''ORTA SON'' 14 YASINDALAR.
BU MÜD.YARDIMCISI SİNİRLİ SİNİRLİ BİR BAĞIRDI BANA '' KIZIM NE DURUYORSUN ORDA SIRAYA GECSENE ARKADAŞLARINLA ''DİYE . BEN ÖYLECE KALDIM.
HOCAM BEN ÖĞRETMENİM DEDİM SADECE.ÇOCUKLAR ÇOK GÜLDÜLER. :))

9 Comments:

Blogger Sunthing Special said...

Beni de hep küçük zannediyolar,ufak tefek olunca bööle...Otuza yaklaştıkça hoşuma gitmeye başladı ama ehehe ;) Ne demişler bodur tavuk hep piliç kalır ya da avunuyoruz bööle diyerek pigme kabilesi olarak:p

Thursday, July 12, 2007 4:57:00 PM  
Blogger pınar said...

aqua valla çok sevindim. yalnız değilim demek. beni de hep çok küçük görürüler ve öğrenci sanırlar. halbuki benim de 5. yılım bitti bu sene. "bodur tavuk her daim piliç" diye bir söz var bizim için söylenmiş heralde:)

Thursday, July 12, 2007 5:27:00 PM  
Blogger Asortik Krep said...

Eskiden spor da yaptığım için (genç irisi olduğumdan)hayatım boyunca ya olduğum yaşta ya da büyük göründüm ben..Gerçi derler yüzün yaşını gösteriyor diye ama ben takmam böyle şeyleri,taksam hasta olmam lazım :))
Daha çocuktum ve mutfakcamı burcuyla aramız dokuz yaş bizim, Çarli ile de sekiz yaş hanımın biri benim çocuklarım sanmıştı :))

Genç evli olduğumda da kapıyı açınca anneni çağır derdi satıcılar :)

Kilo büyük gösterse de önemli olan içinde hissettiğin yaş..Ben hep gönlü gençlerden olacağım :)

Şimdi de genç anne olmanın en büyük avantajı hem çok gençsiniz hem de boyunuzdan büyük çocuğunuz var diyorlar..Bu da güzel bir şey..

Friday, July 13, 2007 8:55:00 AM  
Blogger aquamarine said...

merhaba aqua:)
sende minyon tiplilerdensin demek. banada yaşımdan küçük gösterdiğimi söylerler. böyle küçük gösterip gösterip birden yaşlanmayız umarım:))

Friday, July 13, 2007 12:47:00 PM  
Blogger elma said...

ben bazen evli olup bi de cocuk sahibi olduguma inandirmak icin yemin etmek zorunda kaliyorum..
ama tabii iyi bisey oldu artik, eskiden cok sinir oluyodum., insallah 40 yasinda da 30 gibi gsteririz.

Friday, July 13, 2007 1:37:00 PM  
Blogger Ozgur Gercek said...

1 sene ogretmenlik yapmistim universiteden hemen sonra ozel bir universitede, ingilizce hazirlik bolumune ders veriyorum, komikti, bolumdekiler adimi citir hoca takmisti, citir hoca sagai citir hoca yukari, duyan gormeye gelirdi sergi hesabi :))) minyonluk iyidir bosver, yas ilerledikce avantajli konuma geciyorsun ;)

Friday, July 13, 2007 2:24:00 PM  
Blogger Serra said...

eheuehuehe :)
koptum yaaa
kucuk goStermek herzaman makbuL ama. ;)

~Serra

Friday, July 13, 2007 4:31:00 PM  
Blogger Annelog Atölye said...

Yeni işte başarılar umarım keyifli geçer. Yaş ilerledikçe küçük göstermek büyük avantaj oluyor.

Thursday, July 19, 2007 9:21:00 AM  
Blogger matilda said...

hahahhahhahahahaahha....!!

ay çok güldüm ya :))

süpermiş!

ben de öss tercihleri için dersaneye gittiğimde oks mi demişlerdi ama bu daha iyiymiş :D

Tuesday, July 24, 2007 10:18:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!