Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Monday, June 18, 2007

TIRSTIM

Sad Smile Images

BUGUN GARİP BİRŞEY OLDU.

ARABA KOCİŞŞDEYDİ.SEMİNERDEN ÇIKTIK ARKADAŞLARLA OKULUN ÖNÜNDEN MİNÜBÜSE BİNDİK.ÇOK KALABALIKTI.YAŞLI VE TESETTÜRLÜ BİR TEYZENIN YANINA OTURDUM.ÜZERİMDE SİYAH YARIM KOLLU KAPALI YAKA BIR T-SHİRT VE DİZ ALTI BİR ETEK VARDI.

ARKADAŞIM YANIMDA AYAKTA DURUYORDU.ONA ÇOOOOOOOOK SICAK DEDİM.DERDEMEZ AKLIMDAN ŞU CÜMLE GEÇTİ: TEYZE BANA DÖNÜP GİYİNİRSEN SICAKLAMAZSIN DERMİŞ DEDİM.

SONRA TEYZE BANA DÖNDÜ VE........ GİYİNİRSEN SICAKLAMAZSIN DEDİ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BENİ O AN GORMELIYDINIZ DONDUM KALDIM!!!!TABII TEYZE YASLI DIYE AGZININ PAYINI VERMEDIM.SONRA BANA YANLIS ANLAMA KUMAS SICAGI ICERI SOKMUYOR DEDI.

ALLAHIM BU NE YA?? TELEPATI MI? TEYZE UZAYLI MI? BEN Mİ UZAYLIYIM?

11 Comments:

Blogger pınar said...

valla ben de tırstım şimdi. bloguna temkinli gireyim bundan sonra aqua:)

Wednesday, June 20, 2007 2:53:00 PM  
Blogger starbug said...

This comment has been removed by the author.

Wednesday, June 20, 2007 4:17:00 PM  
Blogger bembi said...

amanııın! çok acaip :))

Wednesday, June 20, 2007 10:35:00 PM  
Blogger Sweety said...

merhabalar aqua,
bu ne garip durummus be teyze bence bosuna kapanmamis. Evliya falan olmasin sakin :)

Thursday, June 21, 2007 12:23:00 AM  
Blogger nilly said...

Sen simdi benim bloguna girip okuyacagimi ve sana youm yazacagimida hissettin di mi :) Beni de en cok su sanki bu ani yasamistm hisleri etkiliyor.

Thursday, June 21, 2007 9:51:00 AM  
Blogger Bocuruk said...

Secret durumları secret:))

Thursday, June 21, 2007 11:31:00 AM  
Blogger starbug said...

nasıl sokmaz ya :))
buarada benim basima gelse 3gün kendime gelemezdim :D

Thursday, June 21, 2007 11:40:00 AM  
Blogger Annelog Atölye said...

!!Nasıl yani?!!Alacakaranlık kuşağı gibi:)

Thursday, June 21, 2007 5:21:00 PM  
Blogger Serra said...

eheuhe :)
oLe $eLer bana da oLuo, inSan bi an acaba erdim mi havaLarina girio.. :P

~Serra

Thursday, June 21, 2007 7:33:00 PM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

öff bu aralar sık olmaya basladı arkadaslar ya.......
anlatırken komık gelıyoda yasarken hıcte oyle degıl

Friday, June 22, 2007 7:18:00 PM  
Blogger kumralada said...

bende hep şaşardım uzun kollularla nasıl pişmezler bu insanlar diye,babanemde hep aynı şeyi sölerdi,"daha serin tuttuğuna emin olabilirsin" diye.
haklı olabilir aslında,denemedim ama:)

Wednesday, June 27, 2007 12:05:00 AM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!