Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, July 19, 2007

SICAAAAKKKKK

GÜNLERİM SICAAAAAAAAAAAKKK DİYEREK ,DENİZ,GÜNEŞ,ÇALIŞTIGIM KURS ARASINDA GEÇİYOR.
GECENLERDE SOMON PİŞİREYİM DEDİM.BEN FÜMESİNİ SEVERİM PİŞİĞİNİ SEVMEM COK.KREMALI SARIMSAKLI YAP DEDI ARKADASIM DENEDIM RESIMDE KI CIKTI ORTAYA.YOK YOK FÜMESİ DAHA GÜZEL :)



PLAJDA GÖLGELERIMIZI GÖRÜYORSUNUZ.KOCİŞŞ VE BEN!!!AKŞAMÜSTÜ EVE DÖNERKEN. BENİM ÖNÜMDEKİ KOCAMAN ŞEY PLAJ ÇANTAMIN DEV BOYUTTA GÖRÜNMESİNDEN OLUSMUS. H.AVŞARIN SELÜLİTLERİ GİBİ IŞIK DAN GÜNESTEN DOLAYI DEGISIK CIKMIS ;)

SABAH İSTANBULDA YASAYAN KUZENIM KAHVALTIYA GELDI BANA YENGESI VE YEĞENİYLE. KIZ SOHBETİ İYİ GELDİ.
GEÇEN AKSAM LİSE TAYFASIYLA BULUSTUK.YAZ GELDIYA HEPSI MEMLEKETE BİRBİR DÖKÜLDÜLER.SÜPERDİ!!! F. EVLENİYOOOR SONUNDA AĞUSTOS BAŞI! KARISIDA ŞEKER BİRİ GİBİ.ÇOK SEVİYORUM HEPSİNİ YA... :) HAFTASONU GECEHAYATINA AKICAZ BİRLİKTE.
DÜN ANNİŞİMİN DOĞUMGÜNÜYDÜ.KURSDAN SONRA PASTA ALDIM GİTTİM.KOCİŞŞ İŞ İÇİN BODRUMDAYDI DÖNÜYORDU O SIRADA.GELİNCE O DA GELDİ.
ANNEEEMMMM
UZUN YILLAR BIZIMLE SAĞLIKLI ,MUTLU,HUZURLU ŞEKİLDE BABAMLA BİRLİKTE YAŞAYIN.
DÜN NATıONAL GEOGRAPHIC İN DOĞUMLA İLGİLİ CD Sİ VARYA ONU İZLEDİM.ANNELERİN HAKKI ÖDENMEZ VALLA!!!! ÇOK BEĞENDİM.YALNIZ ANLAMADIGIM CD DE ANNE EPİDURALLE NORMAL DOGUM YAPIYOR.HİÇ ZORLANMADAN HOP DİYE ÇIKARDI BEBEĞİ.O KADAR KOLAY MI GERCEKTEN MERAK ETTİM.



4 Comments:

Blogger Ozgur Gercek said...

:) dun bende hamile bir arkadasimla epidural dogumu konusyordum, o da agustos basi hayirlisiyla hooppp diye cikarmayi umuyor :) ogrenirsem anlatirim :))

Friday, July 20, 2007 11:38:00 AM  
Blogger kakaolusevgi said...

ANNENİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUUUUN.SİZİNLE HEPBERABER SAĞLIKLI VE HUZURLU BİR HAYAT GEÇİRMESİ DİLEĞİYLE.
DOĞUM BELGESELİNİ BEN DE SIK SIK İZLİYORUM VE ÇOK HOŞUMA GİDİYOR İNAN.MUCİZEVİ BİR OLAY.EPİDURALLE NORMAL DOĞUMU GÖRÜNCE BU KADAR KOLAY MI DİYE BEN DE DÜŞÜNMEKTEN KENDİMİ ALAMAMIŞTIM.ÖLEYSE KORKMAYALIM YANİ DOĞURMAKTAN DİMİ AMA?AYRICA GEÇEN GÜN OKUDUM BEN DE,EPİDURALDE DOKUNMA HİSSİNİ KAYBETMİYOMUŞSUN BİLİYOR MUSUN?SADECE ACIYI HİSSETMİYORMUŞSUN.FARKLI VE GÜZEL.
SEVGİLERİMLE...

Friday, July 20, 2007 11:50:00 AM  
Blogger Anne ve Bebisi said...

:)
Hayir o kadar kolay degil:) O kadar kisa surmuyor yani:)
Ya o kadinin 2. 3. dogumudur, cabucak olmus bitmistir, ya da dogumun son asamalarini videoya cekmislerdir.

Normalde dogum 8-10 saat surer, benim gibilerin 2-3 gun de surebilir:) 3 asamadan olusur, ilk asamasi sancilarin basladigi, rahim agzinda acilmanin basladigi ve 10 cm'e gedigi bolum. Bu bolum uzun surer, sancilar yavas yavas baslar, giderek SIKLASIR ve yogunlugu artar. 10 cm'den sonra da ikinmanin basladigi asil dogum baslar. Hamile iken yaptiginiz spora, aktifliginize bagli olarak benimkisi gibi 50 dakika da surebilir, 2-3 saat de surebilir. Son bolum de bebek ciktiktan sonra plezentanin disari atilmasi bolumudur. Genelde 1 igne yaparak vucudun 1-2 dakika icinde plazentayi disari atmasini sagliyorlar.

Dogum uzun olsa da, epidural sayesinde aci hissedilmez ve super olur:) Ancak oncesinde, epidurali alana kadar hafif ve orta siddetteki normal dogum sancilari cekilir ki bence cekilmelidir. Insan o sanciyi, SIKINTIYI, heyecani cekmeden-yasamadan dogumun, anne olma macerasinin keyfini, tadini tam alamaz bence. Cok sadistce gorunebilir ama bence cok guzel bir duygudur:)
Herkese tavsiye ederim:P

Annene de nice seneler:)

Monday, July 23, 2007 11:07:00 AM  
Blogger nilly said...

Bende n.g.nin oyle bir videosunu yotube'den seyretmistim. Cok guzeldi.

Annenin dogmgunu kutlu olsun.

Bende kendimin golge resmini cekmistim. cok acayip oluyorlar :)

Wednesday, July 25, 2007 9:25:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!