Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, March 02, 2006

BEN VE KOCİŞŞŞ


Bugün benden 2hafta sonra evlenmıs ama hemen hamıle kalma secenegını secen arkadasımla bulustum.Tam 16 kilo almış.Çok zayıf hamıle kaldıgı için cok belli degıl 16 kılo,ama yıne de yük ya... O cok mutlumesut bense hala laylaylom yapılcak cok işim var cocuktan önce durumundayım.Mesleki deformasyon mu desem ((ing.öğret.yizya cocukları cok sevip yinede okuldan gürültüden şişmiş kafayla gelip evdekine dayanamamaktan korkma )) arkadasım da öğretmen diyemem. 30 dan önce mutlaka doğurmak istiyorum ama daha var!!!
Ayyyyyyyyy !!!! Kac dakıkadır ugrasıyorum bır beceremedım resım koymayı ok dıyor koymuyor heralde ben bıryerde bırsey yapıyorum ama BAŞARACAĞIM KARARLIYIM !!:)
Tabii biri yol gösterse hayır demem lüüütttfeenn :)
BAŞARDIM GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ.!!!!!!!!!! Ne demişler azimle ... yen duvar delermiş :)))
Bu fotografta kocişle evleneli 2 sanıye olmuş koçiş sevinçle beni öpüyor,ilerde basına gelceklerden habersiz :))) Görüldüğü gibi kociş çukulata renklidir.Bende süt beyaz!!!!Fotografın köşesinden bana dogru uzanan elde nikah şahitliğimi yapan kız kardeşimin eli, duvagımı düzeltmeye calışıyor.Sacımda kuaförümün ben tırnaklarımla ilgilenirken silikon tabancasıyla ben farketmeden sacıma yapıstırdıgı taslar görülüyor.Çıkarmaya calıstım ama ıslanmadan cıkmadılar !!!!!

4 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Güzel resim..hangi okuldasın merak ettim..Tekrar hoşgeldin..

Thursday, March 02, 2006 11:02:00 PM  
Blogger acicikolata said...

şimdi o aşşa kayan şeylere yardimci olamicam ben de cikartamiyorum bazen yukari. sen bence toptan degiştir template, tertemiz düzgün blog işte çiçek gibi.

Friday, March 03, 2006 12:16:00 AM  
Blogger Berna said...

Ya bayildim resme, cok guzel. Topuzun da bir harika:)

Friday, March 03, 2006 12:47:00 AM  
Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

Asortik K. ben merkezde fakir bir semtin kalabalık ilköğretiminde calışıyorum.Muhtemelen çagıl (senın oğlun dimi dogrumu anlamısım ? :) ) Atatürk'e yada özel okula gidiyordur.
Gayri-ihtiyari çok tesekkürler.
Berna şekersin yaa...

Friday, March 03, 2006 4:21:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!