Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Tuesday, February 28, 2006

SCHOOL,STUDENTS...

Öğrenciler bügün de beni bolbol bağırttılar.6 saat ders anlattım.Boğazım ağrıyor her zamanki gibi!!!! Yemek yapıcam.Arabacığımıza gecen gun ufacık bır zarar verdıgım için kendısı sanayide tedavi altında.Arabasız kalmak cok zor.Minübüslerden nefret ediyorum.Bireysel ve bencil bir kişiliğe sahip oldugumdan toplu tasıma araclarında zor anlar yasıyorum.Tabii birde yıllarca onları kullandıgım için bıkkınlık var.
ONE A DAY vitaminleri var bilirsiniz.DR tavsıyesıyle kullanıyorum.Merak ediyorum gercekten işe yarıyorlar mı?Bilen varsa aydınlatsın lütfen!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!