Cursors

~denizbahcesi~

HOŞGELDİNİZ!!!! ~~~~~~~~~~~~~~ :)

Thursday, February 23, 2006

BÖBRECİKLERİM

Merak edenlere:Köfteleri yapabıldım.Çok da güzel oldular!!!!
Bugun hastanedeydım.O yuzden okulda az kaldım.(İngilizce öğretmeniyim ben).Böbreklerim agrıyor.içtim antibiyotikleri gecmedı bende baska bır dr denemeye karar verdım.kan aldırdım idrar verdim,film cektirdim,ultrasound da baktırdım,biraz sonra sonuc almaya gıdecegım.DR film cekılmeden once hamılelık var mı dedı: BILMIYORUM dedım.Adama garıp geldı ama bılmıyorum ki...Bebek ıstıyormusun dedi su an degıl dedım ıyı ozaman dedı.Şimdi ben hamıleysem radyasyondan cocuga bırsey olursa ıstemıyor nasıl olsa aldırır gıder dıye mı dusun du kı??!!!??Cani adam :) Ultrasound da cıktı bebek yokmus :)
Dün aksam bıze esımın cocukluk arkadası,karısı,cocugu,karısının kardesı kocası geldıler.Dünyada ki en güzel kız cocuguna sahıpler,umarım benım de en az o kadar güzel bır kızım olur.Bizim eve ilk kez geldıler ben zaten 7.5 aylık evlıyım coookkk begendıler.sagolsunlar bende az ugrasmadım mıllet begensın dıye bu evle... Emegının karsılıgını almak gıbısı yok :)))) Bu gelen arkadaslar ev yaptırıyorlar havuzlu falan müstakil,Bizim buralarda da evler,araziler,dükkanlar uçuk fiyatlarda...!!Ama bizimde denız gören dairemiz varrrrrrrrr!!! :))

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

yazılarında bir yapaylık olduğunu düşünüyorum. postların belli bir konusu yok ve konudan konuya atlıyormuşsun gibi, ki bu da okuyucuyu sıkıyor. ha tabi, begenmeyen okumaz dersin, haklısındır da, ben de bir daha okumam ama sadece fikrimi belirtiyim istedim. ayrıca bence dilbilgisine daha dikkat etsen iyi olur, okumayı cok keyifsizleştiriyor.

Thursday, February 23, 2006 5:28:00 PM  

Post a Comment

<< Home


Name:
Location: medi.& agean sea :), Türkiye

Hiçbir resim ve yazı izinsiz kullanılamaz!

Powered by Blogger

adopt your own virtual pet!